مقالات, سالن زیبایی

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد بستگی به موارد مختلفی از جمله:

  1. تجربه و تخصص شخصی که کاشت ناخن را انجام میدهد
  2. استفاده از مواد با کیفیت
  3. قیمت مناسب و…

دارد با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد را بررسی کنیم.

برای مطالعه مقاله ” بهترین سالن زیبایی مشهد ” کلیک بفرمایید.

سالن زیبایی مستانه خسروی

بی شک یکی از بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد، سالن زیبایی مستانه خسروی میباشد. از ویژگی بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد ( سالن زیبایی مستانه خسروی) میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از محصولات با کیفیت بالا: بهترین مراکز کاشت ناخن از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنند تا نشان دهند که برای مراقبت از ناخن های شما از بهترین مواد استفاده می کنند.
  2. داشتن تیمی متخصص: مراکز کاشت ناخن برای انجام کار باید تیمی متخصص داشته باشند که توانایی اجرای کار را دارا باشند و به مشتریان خدمات حرفه ای ارائه دهند.
  3.  استفاده از تجهیزات پیشرفته: بهترین مراکز کاشت ناخن از تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا برای انجام کار استفاده می کنند. این تجهیزات شامل تجهیزات اتوکلاو، لامپ UV و سایر وسایل است که برای انجام کار لازم هستند.
  4. استفاده از روش های به روز: بهترین مراکز کاشت ناخن از روش های به روز برای انجام کار استفاده می کنند، این روش ها شامل استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و ابزارهای بیومکانیکی هستند.
  5. توجه به بهداشت و ایمنی: بهترین مراکز کاشت ناخن توجه خاصی به بهداشت و ایمنی دارند و از رعایت پروتکل های بهداشتی دقیق اطمینان حاصل می کنند.
  6.  قیمت مناسب: همچنین بهترین مرکز کاشت ناخن باید به مشتریان خود قیمتی مناسب ارائه دهد.

در سالن زیبایی مستانه زیبایی خاصی به دستان خود هدیه دهید، تیم حرفه ای و با سلیقه ما در خدمت شما زیباجویان نیز میباشند.

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

انواع روش کاشت ناخن در بهترین سالن در مشهد

  1. کاشت ناخن قالبی: این نوع کاشت ناخن بی کیفیت ترین نوع کاشت میباشد. در این نوع کاشت مواد کاشت را روی ناخن مصنوعی میزنند و سپس روی ناخن ها ضد قارچ زده و ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار میدهند تا بچسبد سپس ناخن مصنوعی را میکنند. قابل ذکر است این روش کاشت ناخن نیازی به سوهان کشی ندارد. کاشت ناخن قالبی برای خانم هایی که ناخن های یک شکل ندارند مناسب نیست و توصیه نمیشود چرا که در این صورت به شکل مرتب و منظمی انجام نخواهد شد. این روش ماندگاری کمتری دارد و نسبت به روش های دیگر مواد بیشتری مصرف میشود.
  2. کاشت ناخن پودری: این روش کاشت ناخن در مشهد، زیبایی و مقاومت بالایی را برای ناخن ها به ارمغان می آورد. در این روش ناخن مصنوعی را از اوایل ناخن میچسبانند و به اندازه دلخواه کوتاه میکنند. سپس ضد قارچ و مواد کاشت را روی ناخن میزنند. بعد از آن ناخن ها باید سوهان کاری شوند که به حوصله زیادی نیاز است. این روش کاشت ناخن در مشهد زمان بر است و ترمیم آن حدود یک ساعت و نیم زمان میبرد.
  3. کاشت ناخن ژله ای: مواد کاشت ناخن ژله ای را آماده میخرند. در این روش پس از اینکه ضد قارچ را روی ناخن ها زدند، ژل را روی ناخن ها میزنند و دست ها را در دستگاه یووی(UV) میگذارند تا خشک بشود. کاشت ناخن ژله ای و پودری یک روش دارند فقط مواد مورد استفاده در آنها متفاوت است. در این روش رشد ناخن متوقف نمیشود و ناخن در این روش آسیبی نمیبیند. همچنین این روش با توجه به بدمزه بودن مواد مورد استفاده در این روش برای افرادی که ناخن خود را میجوند بسیار مناسب است تا بتوانند این عادت خود را ترک کنند.
  4. کاشت ناخن میکس: این روش کاشت ناخن در مشهد ترکیبی ار کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله ای است. در این روش بعد از مالیدن ضدقارچ به ناخن، کاشت پودری انجام میشود. سپس سوهان کشی کرده و لایه ای از ژل را روی ناخن گذاشته و در یووی خشک میکنند. این روش زیبا و محکم است اما نسبت به بقیه روش های کاشت ناخن گرانتر است.

برای مطالعه مقاله ” 10 مراقبت مهم بعد از کاشت ناخن ” کلیک فرمایید.

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

 خدمات سالن زیبایی مستانه خسروی

سالن زیبایی مستانه علاوه بر لاین تخصصی کاشت ناخن، خدمات دیگری همچون:

    1. میکاپ تخصصی
    2. کوتاهی مو حرفه ای
    3. کاشت مژه
    4. رنگ و لایت حرفه ای مو
    5. پدیکور
    6. لیفت ابرو و مژه 
    7. پاکسازی پوست و… نیز به شما زیباجویان عزیز ارائه میدهد.

    بهترینارو با ما تجربه کنید، منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

    راه های ارتباطی

    شماره تماس : 05137609805

    موبایل : 09385380024

    پشتیبانی : 09385380024

    ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شش =