مقالات, خدمات زیبایی

بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت

بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت

ابرو ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند و انتخاب مدل ابرو مناسب فرم صورت بسیار مهم است. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت میپردازیم با ما همراه باشید.

برای مطالعه مقاله ” مدل مو مناسب برای انواع فرم صورت ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت

انتخاب مدل ابرو بر اساس فرم صورت

  1. مدل ابرو برای صورت بیضی: بهترین مدل ابرو برای صورت های بیضی، ابروهایی با زاویه و قوس کم می باشند. توجه داشته باشید قوس ابرو نباید زیاد باشد زیرا تقارن چهره به هم می ریزد.
  2. مدل ابرو برای صورت گرد: باید مدل ابرویی برای این فرم صورت انتخاب شود که صورت را کشیده تر نشان دهد. مدل ابروی هشتی یکی از مدل های مناسب برای این فرم صورت می باشد.
  3. بهترین مدل ابرو برای صورت کشیده: برای این نوع صورت ها ابرو هایی مناسب هستند که پهنای صورت را بیشتر نشان دهند. ابرو هایی صاف برای این مدل یکی از بهترین گزینه ها می باشند.
  4. بهترین مدل ابرو برای صورت قلبی: این فرم صورت یکی از خاص ترین فرم های صورت می باشد. ابرو هایی پهن و قوس دار از بهترین انتخاب ها برای صورت قلبی می باشند.

انتخاب بهترین مدل ابرو بر اساس اجزای صورت

  1. بهترین مدل ابرو برای بینی بزرگ: بهترین مدل ابرو برای این افراد ابرو هایی زاویه دار و دارای قوس می باشند. برای تعیین تاج ابرو نباید از خط عمود کنار بینی استفاده کرد زیرا فاصله بین دو ابرو را زیاد نشان می دهد و بینی بیشتر به چشم می خورد. فاصله بین تاج ابرو اگر بیشتر باشد بینی پهن تر و اگر نزدیک تر باشد بینی کوچک تر به نظر می رسد.
  2. مدل ابرو برای پیشانی کوتاه: برای این مدل صورت بهتر است قوس کمان ابرو کمی صاف و کشیده باشد. ابرو های صاف که به سمت شقیقه می روند تعادل بهتری به چهره افراد می دهند.
  3. بهترین مدل ابرو برای پیشانی بلند: برای پیشانی پهن و بلند ابرو هایی که دم کوتاه تری دارند مناسب می باشند. اگر قوس و کمان ابرو زیاد باشد و ابرو ها تیز برداشته شوند مناسب تر است.
  4. مدل ابرو بر اساس فرم چشم: فاصله مناسب بین دو ابرو و چشم به اندزاه عنبیه چشم می باشد حال اگر این فاصله کمتر باشد زیر ابرو را بیشتر تمیز کرده تا چشم ها بازتر به نظر برسند و اگر این فاصله زیاد باشد نباید زیر ابرو زیاد برداشته شود. برای چشم های درشت باید فاصله دو ابرو کم باشد یا ابرو ها زاویه دار و پهن برداشته شوند. برای چشم های گرد فاصله ابرو در قسمت شروع باید بیشتر باشد و دم ابرو ها نیز بلند و کشیده باشند.

شما زیبا جویان گرامی با مراجعه به بهترین سالن اصلاح تخصصی ابرو و صورت مشهد (سالن زیبایی مستانه) میتوانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا بهترین مدل ابرو متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنید.

برای مطالعه مقاله ” بهترین سالن اصلاح تخصصی ابرو و صورت مشهد ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

بهترین مدل ابرو براساس فرم صورت

چطور ضخامت ابروهای خود را بیشتر کنیم؟

ایجاد بهترین مدل ابرو برای برخی از خانم‌ها که ابروهای نازکی دارند کمی سخت است. زیرا نمی‌توانند آن را به مدل دلخواهی که دوست دارند، تبدیل کنند. بنابراین می‌توانند از برخی روش‌ها برای افزایش ضخامت ابروها و تبدیل آن‌ها به مدل دلخواه خود استفاده کنند، برخی از این راهکارها عبارتند از:

  1. ماساژ ابروها با روغن کرچک ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد
  2. می‌توانید با استفاده کرم‌های خاص و شانه کردن ابروها با برس، کاری کنید ضخیم‌تر به نظر برسند و بهترین مدل ابرو را برای خودتان ایجاد کنید.
  3. با استفاده کردن از یک برس کوچک در جهت رویش طبیعی ابروها آن‌ها را شانه کنید
  4. رشد موهای ابرو به رژیم غذایی افراد نیز وابسته است به همین دلیل سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم استفاده نمایید
  5. می‌توانید هر شب قبل از خواب ابروهای خود را با روغن بادام یا نارگیل ماساژ دهید. این کار در طولانی‌مدت، رشد ابروهای شما را افزایش می‌دهد.
  6. ماساژ دادن ابروها سبب می‌شود، خون‌رسانی در این ناحیه بیشتر شود در نتیجه رشد ابروها افزایش یابد.

جمع بندی

ابرو ها یکی از اعضای مهم صورت محسوب می شوند. برای اینکه تعادل چهره حفظ شود و ابرو ها جلوه زیبایی داشته باشند نیاز است به یک سالن تخصصی مراجعه فرمایید تا ابروهای شما را متناسب با فرم صورتتان اصلاح کند.

در سالن زیبایی مستانه خسروی منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

راه های ارتباطی با ما 

شماره تماس : 05137609805
موبایل : 09385380024
پشتیبانی : 09385380024
ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 3 =