مقالات, سالن زیبایی, سبک میکاپ

بهترین میکاپ آرتیست مشهد

سالن زیبایی مستانه خسروی

همانطور که احتمالا می‌دانید، میکاپ از کلمه‌ی انگلیسی “makeup” گرفته شده که به معنای آرایش بوده و آرتیست هم همان ” Artist” و به معنای هنرمند است. در زبان پارسی، میکاپ آرتیست به فردی گفته می‌شود که هنر و تخصص انجام آرایش برروی چهره‌ی افراد را داشته باشد. همانند تمامی رشته‌های مربوط به هنر، در کنار داشتن تحصیلات، ذوق و هنر درونی نیز در نتیجه‌ی کار نهایی میکاپ آرتیست‌ها اثرگذار است.

سالن زیبایی مستانه خسروی یکی از بهترین سالن های زیبایی در مشهد میباشد که با مهارت و دانش کافی در زمینه میکاپ ،توسط متخصص حرفه ای خانم مستانه خسروی فعالیت دارد.

برای آشنایی بیشتر در مورد سالن زیبایی مستانه برروی همین متن کلیک فرمایید.

معرفی بهترین میکاپ آرتیست حرفه ای در مشهد

سرکار خانم مستانه خسروی در زمینه آرایش و میکاپ بصورت حرفه‌ای و تخصصی در مشهد فعالیت دارند. ایشان یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای در مشهد هستند. خانم مستانه خسروی با به کار بردن جدیدترین تکنیک‌های آرایش و میکاپ و استفاده از بهترین برندهای روز دنیا سابقه‌ای درخشان در گریم و میکاپ نیز دارند.

همچنین سرکار خانم خسروی با انتشار ویدیو های زیبا و جذاب در اینستاگرام و شبکه های مجازی به محبوبیت فراوانی رسیده است. در ویدیو های منتشر شده، چهره مدل های آرایش، قبل و بعد از آرایش و گریم نشان داده می شود که جذابیت این ویدیو ها را دو برابر کرده است. سالن زیبایی مستانه خسروی واقع در بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66 میباشد و تمام خدمات آرایشی و زیبایی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. تمامی اعضای تیم، بسیار حرفه ای و مجرب هستند و در اجرای هر چه بهتر خدمات آرایشی سالن، به ایشان کمک می کنند. خدمات ارائه شده در سالن مستانه خسروی شامل موارد زیر میباشد:

  1. میکاپ تخصصی
  2. شنیون حرفه ای
  3. کوتاهی تخصصی مو
  4. رنگ و لایت حرفه ای
  5. صافی و احیای مو
  6. اکستنشن مو
  7. بافت مو
  8. کاشت ناخن
  9. پدیکور
  10. پاکسازی پوست و… نیز میباشد.

برای مطالعه بیشتر در مورد “بهترین میکاپ عروس مشهد ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

بهترین میکاپ آرتیست مشهد

 اینستاگرام بهترین میکاپ آرتیست در مشهد

جهت مشاهده نمونه کارهای سرکار خانم مستانه خسروی میتوانید صفحات اینستاگرام ذیل را دنبال نمایید.

  1. mastane__beauty
  2. mastaneh_beauty_academy

نکات مهم در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست در مشهد

  1. بهداشت محیط: بهداشت سالن زیبایی مستقیما بر سلامت شما اثرگذار خواهد بود. طبیعتا سالن زیبایی باید بتواند در طول ساعات ارائه‌ی خدمات نیز بهداشت محیطی را تامین نماید. این کار از طریق تهویه‌ی مستمر هوا به منظور خارج کردن بوی مواد شیمیایی و همچنین نظافت کف سالن به منظور پاکسازی زمین انجام می‌شود.
  2. نوبت دهی منظم: همانطور که می‌دانید، بهترین میکاپ آرتیست ها و آرایشگران مشهد، با تقاضای زیادی از سمت مشتریان روبرو هستند و ممکن است برای رزرو نوبت، نیاز به هماهنگی از یک هفته و یا یک ماه قبل باشد. به همین جهت، نوبت دهی منظم سالن زیبایی مانع از هدر رفتن وقت مشتریان شده و یکی از ملاک‌های بسیار مهم در انتخاب سالن زیبایی است. بعضی از سالن‌های زیبایی برای از دست ندادن مشتری ممکن است هر مشتری جدید را حتی بدون در نظر گرفتن وقت قبلی پذیرش نموده و همین امر نیز باعث می‌شود که وقت مشتریانی که از پیش نوبت گرفته‌اند، هدر رود.
  3. احترام به مشتری: هرچقدر هم که کار میکاپ آرتیست و سایر متخصصین سالن زیبایی خوب باشد، اما اگر احترام کافی به مشتری گذاشته نشود، نمی‌توان توقع داشت که لحظات شاد و خوبی را در این سالن تجربه نمایید. به همین دلیل نیز بهتر است مطمئن شوید که رفتار پرسلن سالن زیبای در شان شما بوده و خصوصا اگر قصد دریافت خدمات عروس را دارید، مطمئن شوید که در مهمترین روز زندگی خود، اعصاب و روان راحتی داشته و شادی کامل به سایر مراسم‌های خود رسیدگی خواهید کرد.
  4. متریال درجه یک: در کنار هنر و تخصص، بهترین میکاپ آرتیست باید از بهترین متریال نیز استفاده نماید تا نه تنها آرایش دلنشینی را برای شما ایجاد نماید، بلکه مدت زمان ماندگاری آن نیز مناسب باشد. علاوه بر آن، استفاده از متریال آرایشی کم یا بی کیفیت باعث بروز حساسیت‌های پوستی خواهد شد. به همین جهت نیز پیش از انتخاب سالن زیبایی، حتما باید مطمئن شوید که از بهترین متریال برای انجام خدمات خود استفاده می‌کنند.

دوره آموزشی میکاپ توسط بهترین میکاپ آرتیست

با گسترش روزافزون صنعت زیبایی، آموزش میکاپ به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حرفه‌ای‌های زیبایی تبدیل شده است. دوره آموزشی میکاپ در آکادمی مستانه خسروی با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های هنرجویان در زمینه میکاپ، تکنیک‌های جدید آرایش، و کسب اطلاعاتی جامع از محصولات آرایشی برگزار می‌شود.

چرا دوره میکاپ در آکادمی مستانه خسروی؟

دوره میکاپ در آکادمی ما به شما فرصتی را می‌دهد تا با تکنیک‌های حرفه‌ای آرایش آشنا شوید. مدرس، سرکار خانم خسروی در این زمینه تجربه و مهارت بسیاری دارند و مهارت‌های لازم را برای ایجاد آرایش‌های متنوع به شما عزیزان آموزش خواهند داد. همچنین، با ارائه آخرین اطلاعات در زمینه محصولات آرایشی، شما می‌توانید بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم کنید.

ما به شما این امکان را می‌دهیم که با تکنیک‌های متنوع آرایش، به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوید و در این صنعت رشد کنید. با حضور در دوره میکاپ در آکادمی مستانه خسروی، شما می‌توانید به طراحی آرایش‌های زیبا و متنوع بپردازید و به مشتریان خود خدماتی ممتاز ارائه دهید.

برای ثبت نام در دوره های آموزشی کلیک فرمایید.

 دوره میکاپ توسط بهترین میکاپ آرتیست مشهد چه آیتم هایی دارد؟

شما عزیزان میتوانید آیتم های این دوره را در تصاویر ذیل مشاهده نمایید.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =