مقالات, مراقبت از پوست، مو و ناخن

راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن مژه👁️👁️

راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن مژه👁️👁️

داشتن مژه هایی پرپشت که به زیبا شدن چشم ها و در نهایت زیبایی صورت کمک می کند، خواسته همه زیباجویان است. برای داشتن مژهایی بلند و ضخیم، راه حل های زیادی وجود دارد که یکی از این روشها استفاده از، روش های خانگی است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به بررسی راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن مژه👁️👁️ بپردازیم.

1.استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل داشتن ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، و عناصری مانند پلی‌فنل‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، می‌تواند به تقویت و رشد مژه کمک کند. برای این کار، می‌توانید چند قطره روغن زیتون را روی انگشتان خود قرار دهید و به آرامی روی مژه‌های خود ماساژ دهید. این کار می‌تواند به بهبود گردش خون در منطقه مژه و تقویت مویرگ‌ها کمک کند. همچنین، می‌توانید روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این کار می‌تواند به تقویت مژه و بهبود سلامتی مو و پوست کمک کند.

2.استفاده از روغن رزماری

این نوع روغن دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری بوده و می‌تواند به عنوان یک تقویت کننده طبیعی برای مژه ها عمل کند. برای استفاده از روغن رزماری به عنوان تقویت کننده مژه، می‌توانید روش زیر را دنبال کنید:

  1. دو قاشق غذاخوری روغن رزماری را در یک ظرف مخصوص میکسر قرار دهید.
  2. به این روغن چند قطره از روغن آووکادو و روغن جوجوبا اضافه کنید.
  3. مخلوط روغن را به آرامی روی مژه های خود بمالید و به آنها ماساژ دهید.
  4. برای بهترین نتیجه، این عمل را هر شب قبل از خواب تکرار کنید.

برای مطالعه مقاله ” بهترین سالن لیفت مژه در مشهد ” کلیک فرمایید.

راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن مژه👁️👁️

3.شانه زدن مژه ها

اگر مدام به مژه‌های خود براش بزنید و آنها را شانه کنید، به جلوگیری از شکستگی مژه‌ها کمک می‌شود. همان‌طور که موهای سر شما می‌تواند دچار خشکی و آسیب شود، مژه‌ها نیز می‌توانند آسیب ببینند. شانه کردن مژه‌ها به توزیع چربی‌های طبیعی و مغذی در مژه‌ها کمک کرده و در بلند کردن طول مژه‌ها و عدم چسبیدن آنها به یکدیگر نیز موثر است.

4. استفاده از چای سبز

چای سبز حاوی فلاونوئیدها است که باعث تقویت مژه ها می شود. طرز استفاده از چای سبز به این صورت است که ابتدا باید یک فنجان چای سبز (معمولا شیرین) را تهیه کنید. بعد از خنک شدن چای سبز، با استفاده از یک تکه پنبه آن را از ریشه مژه ها تا انتهای مژه ها بزنید. این کار باید با دقت و به آرامی انجام شود تا چای سبز به داخل چشم نفوذ نکند. بعد از انجام این کار، به مدت پانزده دقیقه صبر کنید تا جذب شود. سپس مژه ها را با آب بشویید. برای رسیدن به نتیجه مورد نظر می توان این کار در هفته دو بار و به مدت دو الی سه ماه انجام داد.

برای مطالعه مقاله ” بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه مشهد ” کلیک فرمایید.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سالن زیبایی مستانه خسروی زیبایی چشمان خود را دو چندان کنید، متخصصین ما در لاین لیفت مژه و اکستنشن مژه به شما در زیباتر دیده شدن چشمانتان کمک خواهند کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =