مقالات, خدمات زیبایی, سبک میکاپ

سایه بادیگاردی با شاین گذاری به سبک مستانه🤩

سایه بادیگاردی با شاین گذاری به سبک مستانه🤩

سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشواری بدل شود. یکی از پرطرفدار ترین مدل سایه چشم، سایه چشم بادیگاردی میباشد. سایه بادیگاردی یکی از سبک، سایه های برزیلی است که در آن از سایه های پودری که اغلب به‌صورت پالت های فشرده در انواع مات، اکلیلی و براق موجود هستند، استفاده می‌شود.

سایه بادیگاردی مناسب چه افرادی میباشد؟

این نوع سایه بیشتر برای پلک هایی مناسب است که حالت افتاده دارند و این تیرگی در دو طرف پلک و روی خط پلک باعث می شود افتادگی پلک کمتر دیده شود. همچنین برای چشم هایی که فاصله زیادی دارند نیز مناسب است. در مورد پلک افتاده بهتر است از خط چشم استفاده نشود و اگر خط چشم کشیده می شود به صورت محو باشد.

نام دیگر سایه بادیگاری چیست؟

نام دیگر این مدل سایه، چنل و یا هیلو نیز نام دارد.

چرا سالن زیبایی مستانه خسروی را انتخاب کنم؟

کادر ما از افراد با تجربه و متخصص در حوزه زیبایی و آرایشی تشکیل شده‌اند که بهترین خدمات خود را در حوزه میکاپ، شنیون، کوتاهی مو، رنگ و لایت و غیره ارائه می‌دهند. اما آن چیزی که مستانه را از سایر سالن‌های زیبایی متمایز می‌کند، کادر حرفه ای و خوش سلیقه آن است تا بهترین سالن زیبایی واقع در مشهد باشد متخصصان ما همگام با دنیای مد و با کمک به‌روزترین روش‌های دنیا پیش می‌روند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =