مقالات, خدمات زیبایی

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه روشی بسیار خوب برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه ها است. این متدها برای درمان مژه های کم پشت و بی حالت است که علاوه بر اینکه موجب تقویت مژه ها میشود، آن ها را بلند، پرپشت و خوش فرم می کند. هرچه مژه های شما بلندتر و ضخیم تر باشد چشمان شما جلوه بیشتری خواهد کرد.

فواید لیفت مژه

استفاده مداوم از ریمل می‌تواند باعث ریزش مژه و حتی بروز حساسیت در چشم‌ها شود و لیفت مژه روشی مناسب برای کنار گذاشتن ریمل است. همانطور که در بالا اشاره کردیم در این روش مژه‌ها بلندتر، حجیم‌تر و حالت‌دار می‌شوند؛ بنابراین یکی از اصلی‌ترین فواید لیفت مژه عدم نیاز به استفاده روزانه از ریمل است.

دیگر فواید لیفت مژه عبارتند از:

  1. افزایش زیبایی طبیعی مژه‌ها
  2. عدم نیاز به مراقبت و نگهداری
  3. بلندتر به نظر رسیدن مژه‌های کوتاه
  4. جایگزینی مناسب برای اکستنشن و کاشت مژه

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه مناسب چه کسانی است؟

افرادی که دارای مژه های کوتاه هستند و می‌خواهند مژه هایشان بلند شود یا افرادی که از حالت طبیعی مژه های خود راضی هستند اما می‌خواهند حالت چشم هایشان بهتر دیده شود، می‌توانند از لیفت مژه استفاده کنند. همچنین بعضی بانوان دوست ندارند که هر روز از ریمل استفاده کنند اما می‌خواهند مژه هایشان در بهترین حالت باشد،به طور کلی افراد با مژه های کوتاه یا صاف کاندید مناسبی برای انجام لیفت مژه می‌باشند.

چه کسانی نباید لیفت مژه را انجام دهند

  1. عفونت چشم
  2. سندرم خشکی چشم
  3. التهاب اطراف چشم
  4. حساسیت بالای چشم
  5. اختلالات چشمی
  6. آلرژی داشتن به محصولی خاص
  7. جراحی چشم مربوط به سال های اخیر
  8. استفاده از قطره دارویی چشم
  9. بارداری
  10. استفاده از داروهای مربوط به تیروکسین

ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری لیفت مژه بستگی به مواد مورد استفاده دارد، اما معمولاً نتایج این روش ۶ الی ۸ هفته باقی می‌ماند و پس از آن لازم است که این روش را مجدداً تکرار نمایید.

البته فعالیت‌هایی مانند شنا ماندگاری لیفت مژه را کم می‌کنند. توجه به این نکته هم مهم است که برای ترمیم لیفت مژه باید حداقل ۶ هفته از لیفت اول گذشته باشد.

لیفت مژه چیست؟

تفاوت لیفت مژه و اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه با گذاشتن تارهای مصنوعی در بین مژه‌های شما انجام می‌شود. این روش مژه‌ها را پرتر، بلندتر و حالت‌دار نشان می‌دهد. جنس اکستنشن‌ها معمولا از ابریشم و الیاف مصنوعی است. اما در لیفت، مژه‌ها از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی پاک می‌شود و با سرم مخصوص لیفت آن‌ها را به سمت بالا حالت می‌دهد. در لیفت مژه از هیچ مژه مصنوعی استفاده نمی‌شود و تمام کارها روی مژه طبیعی فرد انجام می‌شود. بعد با انجام لمینت و کراتینه کردن مژه‌ها موجب تقویت آن‌ها نیز می‌شود. در واقع لیفت مژه یک روش درمانی است که موجب تقویت، پر شدن و زیبایی مژه می‌شود. علاوه بر این در روش لیفت نیازی به مراقبت‌های زیاد ندارید و حالت طبیعی مژه شما حفظ می‌شود. اما در روش اکستنشن، شما باید چند روز یک بار، بسته به میزان و زمان ریزش مژه‌هایتان، برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کنید.

برای افزایش ماندگاری لیفت مژه توصیه می‌کنیم موارد زیر را رعایت نمایید:

  1. تا ۲۴ ساعت پس از لیفت مژه، به هیچ عنوان به مژه‌هایتان آب نزنید یا آن‌ها را لمس نکنید.
  2. از فرمژه و ریمل‌های ضد آب استفاده نکنید چرا که ماندگاری لیفت مژه را کاهش می‌دهند.
  3. اگر قصد استفاده از ریمل را دارید، ریمل‌های سبک را انتخاب نمایید.
  4. استفاده از پاک کننده آرایش چشم و کرم‌های حاوی روغن را کنار بگذارید؛ چرا که میزان ماندگاری لیفت را کمتر می‌کنند.
  5. در طول روز با استفاده از یک براش مژه تمیز مژه‌هایتان را مرتب کنید.
  6. حتما به فردی ماهر و با تجربه مراجعه کنید. زیرا این افراد اصولا از مواد باکیفیت استفاده می‌کنند و تجربه آن‌ها باعث پیاده‌سازی بهترین خدمات میباشد.

در سالن زیبایی مستانه با ارائه بهترین خدمات لیفت مژه به شما زیبا جویان گرامی متخصصینی را در این زمینه گرد هم آورده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =