خدمات زیبایی, آرایش دائم یا نیمه دائم, مراقبت از پوست، مو و ناخن, مقالات

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ نوعی ارایش دائم است که ابروهای شما را پر می کند. برای این است که ابروهای شما پرتر و پرپشت تر به نظر برسد. در این مقاله به مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ میپردازیم .

در طول یک جلسه میکروبلیدینگ، یک تکنسین از یک ابزار مخصوص برای ایجاد برش های ریز در پوست استفاده می کند. این ابزار از چندین سوزن متصل به یک دسته تشکیل شده است. تکنسین رنگدانه را در برش ها وارد می کند و ظاهر موهای ابرو را ایجاد می کند. رنگ پیگمنت استفاده شده به ترجیح شما بستگی دارد.

آموزش میکاپ لایت صفر تا صد + جدیدترین مدل های آرایش ملایم 2023

اگر می خواهید ابروهایتان پر و پر به نظر برسند، میکروبلیدینگ یک گزینه است. این یک جایگزین نیمه دائمی برای استفاده از آرایش، مانند ژل ابرو، بر روی ابروهای شما است. همچنین اگر موهای ابرو را از دست داده اید، که به عنوان ماداروزیس شناخته می شود، ممکن است بخواهید میکروبلیدینگ را امتحان کنید. این ممکن است.

از آنجایی که میکروبلیدینگ شامل بریدگی های ریز در پوست است، درک نحوه عملکرد روند بهبودی بسیار مهم است. برای یادگیری آنچه که معمولاً پس از انجام این عمل می توانید انتظار داشته باشید، ادامه دهید.

فرآیند ترمیم میکروبلیدینگ معمولاً 25 تا 30 روز طول می کشد. بلافاصله پس از این عمل شما شروع می شود.

بهترین میکاپ عروس مشهد

با این حال، سرعت بهبودی پوست شما برای هر فرد کمی متفاوت خواهد بود. این به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله شما:

سن

سلامت کلی

نوع پوست

به طور کلی در 10 تا 14 روز اول، ابروهای شما از نظر ظاهری متفاوت خواهند بود. رنگ، تعریف و بافت تقریباً هر روز تغییر می کند.

شما همچنین احساسات مختلفی را در پوست خود تجربه خواهید کرد. در ابتدا، صورت شما حساس، سفت و دردناک خواهد شد. این به خارش و پوسته پوسته شدن تبدیل می شود که در نهایت کاهش می یابد.

بهترین آموزشگاه زیبایی مشهد

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

نتایج میکروبلیدینگ معمولاً بین 18 تا 30 ماه باقی می ماند. همچنین بسته به ظاهری که می خواهید، هر 12 تا 18 ماه یکبار نیاز به دستکاری دارید. هر جلسه لمس شامل مدتی زمان بهبود نیز می باشد.

درمان میکروبلیدینگ روز به روز

اگر اولین بار است که ابروهای خود را میکروبلیدینگ می کنید، حتماً با ارائه دهنده خود در مورد هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. آنها می توانند توضیح دهند که با بهبودی پوست شما چه اتفاقی می افتد، همراه با نکاتی برای مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ.

 

به طور معمول، در اینجا چیزی است که می توانید بعد از عمل انتظار داشته باشید:

 

روزهای 1 تا 3: ابروها پرتر به نظر می رسند، اگرچه ممکن است صورت شما بریده و حساس باشد

در روز اول ابروهای شما بسیار پررنگ و پر به نظر می رسند. رنگ ممکن است بسیار تیره به نظر برسد، اما به خاطر داشته باشید که در نهایت محو خواهد شد.

 

احتمالاً تجربه خواهید کرد:

 

سرخی

لطافت

تورم خفیف

خونریزی خفیف

احساس بریدگی یا کبودی

در روزهای 2 و 3، این عوارض جانبی باید به آرامی فروکش کنند.

 

روز 3 تا 5: ابروها بسیار تیره به نظر می رسند، سپس شروع به پوسته پوسته شدن می کنند

با از بین رفتن درد و حساسیت، ابروهای شما تیره و ضخیم می شوند. آنها همچنان بسیار جسورانه به نظر می رسند.

در روز پنجم، ابروهای شما شروع به پوسته پوسته شدن خواهند کرد. پوسته پوسته خواهند شد و به شدت خارش دارند. این طبیعی است و به این معنی است که پوست شما در حال بهبود است.

 

روزهای 5 تا 8: پوسته پوسته شدن ادامه می یابد و رنگ محو می شود

می توانید انتظار پوسته پوسته شدن، پوسته پوسته شدن و لایه برداری بیشتری داشته باشید.

 

در مقابل وسوسه چیدن دلمه ها مقاومت کنید، که می تواند زخم ها را دوباره باز کند و روند بهبودی را مختل کند. همچنین ممکن است مقداری رنگدانه را از بین ببرد و در نتیجه ابروهای تکه تکه شوند. در عوض اجازه دهید دلمه ها به طور طبیعی پوسته پوسته شوند.

 

همانطور که ابروهای شما به پوسته پوسته شدن ادامه می دهند، رنگ تیره نرم می شود. اما مطمئن باشید که رنگ برمی گردد.

 

روزهای 8 تا 12: پوسته پوسته شدن به پایان می رسد و رنگ برمی گردد

پس از هفته اول، پوسته پوسته شدن به تدریج متوقف می شود. رنگ نیز باز خواهد گشت.

 

روزهای 12 تا 21: رنگ و بافت طبیعی تر به نظر می رسند

رنگ ابروهای شما باید یکدست تر و طبیعی تر به نظر برسد. تک تک موهای ابرو نیز مشخص تر به نظر می رسند و ظاهری ابروهای پردار ایجاد می کنند.

 

روزهای 21 تا 30: پوست بهبود می یابد

بعد از 1 ماه پوست شما به طور کامل بهبود می یابد. شما نباید هیچ درد یا ناراحتی را احساس کنید. ابروهای شما نیز باید نرم و پر به نظر برسند.

 

در یکی دو ماه دیگر، احتمالاً یک قرار ملاقات بعدی با ارائه دهنده خود خواهید داشت. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نحوه بهبودی پوست شما را بررسی کنند و همچنین هر لکه‌ای را برطرف کنند.

بهبود میکروبلیدینگ پس از لمس کردن

طبیعی است که آرایش دائمی به مرور زمان محو شود. بنابراین، پس از جلسه اولیه میکروبلیدینگ، به تاچ‌آپ‌های منظم نیاز دارید. با این کار شکل، رنگ و حالت ابروهای شما حفظ می شود.

 

به طور کلی، توصیه می شود که هر 12 تا 18 ماه یکبار یک بار تماس بگیرید. اما بهترین فرکانس به ظاهر دلخواه شما بستگی دارد.

 

همچنین بستگی به نحوه چسبندگی پوست شما به رنگدانه دارد. برای برخی افراد، رنگدانه ممکن است به سرعت محو شود و نیاز به لمس مکرر داشته باشد.

 

در مقایسه با اولین جلسه شما، تاچ آپ اساساً همان روش است اما در مقیاس کوچکتر. این کار در چند ناحیه به جای کل ابرو انجام می شود. شما می توانید انتظار روند درمانی مشابهی را داشته باشید، اگرچه برخی افراد زمان بهبودی کوتاه تری را پس از لمس کردن گزارش می دهند. هر کس متفاوت است.

 

پس از جلسه اولیه میکروبلیدینگ، پوست شما باید در 25 تا 30 روز بهبود یابد. احتمالاً در ابتدا حساس و دردناک خواهد بود، اما به مرور زمان از بین خواهد رفت. ابروهای شما نیز قبل از آشکار شدن رنگ نهایی خود تیره و روشن می شوند.

 

پوسته پوسته شدن و پوسته پوسته شدن پوست شما هنگام بهبودی طبیعی است. از برداشتن پوست خود اجتناب کنید، زیرا می تواند بریدگی های ریز را دوباره باز کند و روند بهبودی را طولانی کند. اگر نگرانی دارید، با ارائه دهنده خود تماس بگیرید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =