مقالات, خدمات زیبایی

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

بافت مو از جمله فعالیت‌هایی است که انسان‌ها برای ایجاد تنوع در ظاهر خود یا آسان‌تر کردن مدیریت موهایشان انجام می‌دهند. در بافت مو، فرد می‌تواند به استفاده از ساختار خود مو، طرح و شکل متفاوتی را روی سر خود بنا کند. انواع بافت مو با توجه‌ به فرهنگ و سلیقه متفاوت است و از دیرباز مورد پسند هم خانم‌ها و هم آقایان قرار گرفته است. در ادامه این مقاله به معرفی انواع بافت مو جدید و شیک میپردازیم.

انواع بافت مو

1.بافت مو ساده:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

بافت ساده یا همان بافت سه‌تایی یکی از راحت‌ترین مدل های بافت مو است. به دلیل راحتی، اجرای این نوع بافت مو بسیار سریع است. بافت موی ساده با استایل‌های مینیمال همخوانی مناسبی دارد و برای مهمانی‌های صمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل سادگی و سرعت بالا در اجرا و باز کردن بافت، این روش بافت مو یکی از محبوب‌ترین انواع آن است.

2.بافت موی فرانسوی:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک
در انواع سبک های بافت مو به روش اروپایی، روش بافت موی فرانسوی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این سبک از بافت مو جلوه بسیار زیبا و شیک به موهای شما میبخشد. بافت موی فرانسوی هم انواع مختلفی دارد که می‌توان به بافت فرانسوی جلوی سر، فرانسوی خرگوشی و یک‌طرفه اشاره کرد.

3.بافت موی آفریقایی یا بافت چهل گیس:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

بافت چهل گیس یا همان بافت های آفریقایی نه تنها در بین دختر خانم ها و بزرگسالان بلکه در میان کودکان نیز طرفداران زیادی دارد. گرچه مدل اصلی و اولیه بافت های آفریقایی به این صورت می باشد که همه موها به قسمت های مساوی تقسیم شده و بافت ساده سه تایی زده می شود. اما امروزه بافت آفریقایی تنها محدود به این مدل نمی شود و هزاران مدل متنوع و جذاب توسط آرایشگران با استعداد طراحی و اجرا شده است.

شاید در نگاه اول بافت مو ساده به نظر برسد، اما در واقع مانند فرمول‌ها و محاسبات ریاضی از قوانین خاصی پیروی می‌کند. یک آرایشگر مجرب به خوبی با قوانین و الگوی بافت مو آشناست و می‌تواند خواسته شما را به بهترین نحوه ممکن برآورده سازد. از این رو ما تیمی متخصص در زمینه بافت مو گرد هم آوردیم تا بتوانیم به خوبی رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. تیم ماهر و صمیمی بهترین سالن زیبایی مشهد، “سالن زیبایی مستانه” در خدمت شما زیبا جویان عزیز میباشد.

4.بافت موی تیغ ماهی:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک
اگر قصد دارید در هر محفلی بدرخشید، بافت موی تیغ ماهی شما را از سایرین متمایز خواهد کرد. این روش بافت مو انواع مختلفی دارد و بسته به فرم صورت و بلندی موهایتان، می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

این روش بافت مو تقریبا با هر استایلی قابل استفاده است. چه یک طرفدار مینیمال باشید و چه یک ماکسیمالیست دوآتشه، لازم است برای یک بار هم که شده این روش بافت مو را امتحان کنید.

5.بافت موی تلی:

در روش بافت موی تلی همه چیز مشابه روش بافت فرانسوی است؛ با این تفاوت که تنها روی یک سمت سر اجرا می‌شود.

6.بافت مو هلندی:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

هرکسی که برجستگی‌های بافت مو هلندی را ببیند حتماً وسوسه خواهد شد این بافت جذاب را امتحان کند. یکی از محبوب‌ترین بافت‌ها همین بافت مو هلندی بسیار جذاب است. این نوع بافت شباهت بسیار زیادی با بافت فرانسوی دارد.

7.بافت موی دردلاک:

معرفی انواع بافت مو جدید و شیک
بافت موی دردلاک به کلی با سایر بافت‌هایی که تا به این جای کار راجع بهشان صحبت کرده بودیم، متفاوت است. برای اجرای این نوع بافت مو لازم است در کنار موها، از نخ رنگی تزئینی و یک کش پلاستیکی استفاده کنید.

بسته به میزان استحکامی که در گره‌های این بافت منظور می‌کنید، عمر این نوع از بافت می‌تواند از چند ساعت تا چند ماه باشد. با این حال، بهتر است بدانید که در صورتی که عمر این نوع از بافت طولانی شود، ممکن است موهای شما آسیب ببینند.

در کنار نخ تزئینی و کش پلاستیکی، می‌توانید از مهره‌های رنگی یا آیتم‌های دلخواه خودتان نیز استفاده کنید تا به زیبایی آن بیفزایید.

در سالن زیبایی مستانه خسروی منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =