مقالات, خدمات زیبایی

انواع اصلاح ابرو

انواع اصلاح ابرو

فرم ابرو تاثیر زیادی در بهتر و زیباتر دیده شدن چشم ها و به طور کلی صورت دارد. انتخاب مدل ابرو باید متناسب با فرم صورت باشد تا همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و صورت تان بی نقص و جذاب به نظر برسد. چشم ها هم تحت تاثیر مدل ابروهای درست، زیباتر دیده می شوند و قشنگی شان بیشتر به چشم می آید. در این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی به بررسی، انواع اصلاح ابرو میپردازیم با ما همراه باشید.

 انواع اصلاح ابرو

  1. اصلاح ابرو با تیغ: استفاده از تیغ ابرو برای برداشتن ابرو بهتر از موچین یا بند می باشد. زیرا موچین و بند با کندن مو از ریشه باعث باز شدن منافذ پوست و ورود آلودگی از طریق این منافذ به پوست خواهند شد. در این صورت اگر بعد از اصلاح صورت با بند یا موچین آرایش و پوششی از کرم بر روی پوست قرار گیرد، راه های تنفسی پوست بسته می شود. که همه این عوامل باعث ایجاد چروک پوستی و جوش های مکرر در طولانی مدت می شود.
  2. اصلاح ابرو با وکس: اصلاح ابرو و وکس، یکی از روتین‌ترین خدماتی ا‌ست که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به مشتری‌های خود ارائه می ‌دهند. خدماتی که تقریبا هر چند هفته یک‌بار برای برداشتن موهای زائد صورت، ابرو و شکل‌ و فرم دادن به ابروها لازم می ‌شود تا صورتی شاداب و زیبا داشته باشید. اصلاح با وکس یکی از روش های خیلی سریع و آسان، برای فرم دهی به ابروها می باشد.
  3. اصلاح ابرو با موچین: به جرات می توان گفت که موچین کاربردی ترین ابزار اصلاح ابرو ها می باشد، و لازم به ذکر نیست که آرایش و اصلاح بدون استفاده از موچین امکان پذیر نیست. شکل دادن به ابروها بدون برداشتن مو های اضافی تقریبا غیر ممکن است، و همیشه لازم است، که قبل از آرایش ابرو مو های اضافی آن را به خوبی بردارید.
  4. اصلاح ابرو با بند: بند انداختن یک روش از بین بردن مو است که برای نواحی صورت مانند ابروها کاملاً مناسب است. تکنیکی که از آن در آسیا قرن‌ها است که استفاده می‌شود. در این روش از گردش رشته نخ‌های پیچ‌خورده روی موهای زائد برای از بین بردن آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به دقت این روش برای از بین بردن موها، بند انداختن برای اصلاح ابروها ایده‌آل است. این روش برای هر شخصی با پوست حساس، تحریک‌پذیر و مستعد آکنه ایده‌آل است.

برای مطالعه مقاله ” راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن ابرو ” کلیک فرمایید.

انواع اصلاح ابرو

دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

ما در این مطلب به بررسی انواع روش های اصلاح ابرو پرداختیم، اگر شماهم دوستدارید وارد بازار کار آرایشگری شوید به شما پیشنهاد میکنیم حتما در دوره های آموزشی آکادمی بین المللی مستانه خسروی شرکت کنید.

یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در آکادمی مستانه خسروی، دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت میباشد. هنرجو در پایان دوره ی آموزشی اصلاح صورت و ابرو، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت کلیک فرمایید.

برای ثبت نام در دوره آموزشی اصلاح ابرو و صورت کلیک فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =