مقالات, سبک میکاپ

انواع مدل خط چشم

انواع مدل خط چشم

اگر از طرفداران میکاپ و آرایش آن هم به سبک روز باشید احتمالا با مدل های خط چشم سر و کار داشته اید. خط چشم یک بخش مهم در هر میکاپی میباشد، زیرا برای دیزاین و زیباتر کردن چشم ها استفاده بسیار زیادی از آن میشود و همچنین نقش بسیار پر رنگی در بهبود بخشیدن به فرم چشم های افراد دارد. برای بررسی بیشتر انواع مدل خط چشم، با سالن زیبایی مستانه همراه باشید.

چرا خط چشم می‌کشیم؟

چشم یکی از مهم‌ترین اجزا صورت میباشد و نقش تعیین‌کننده‌ای در جلوه صورت و زیبایی آن نیز دارد. به همین دلیل خط چشم، یکی از جدایی‌نشدنی‌ترین بخش‌های آرایش صورت است. خط چشم به شما کمک می‌کند تا جلوه‌های زیباتری به چشمتان ببخشید. این تکنیک آرایش، علاوه‌بر زیباتر نشان دادن چشم، نقص‌های احتمالی آن را پنهان می‌کند، رنگ حدود چشم‌هایتان را برجسته‌تر نشان می‌دهد و درنهایت کمک می‌کند تا آرایشتان زیباتر به‌نظر برسد.
به‌همین دلیل حتی یک خط چشم ساده تاثیر زیادی روی صورت شما خواهد گذاشت و لازم است که کشیدن حداقل یک مدل از خط چشم را بلد باشید.

انواع مدل های خط چشم

در این قسمت از مقاله قصد داریم انواع مدل های خط چشم را بررسی کنیم:

1.خط چشم گربه ای:

انواع مدل خط چشم

بسیاری از خانم ها از خط چشم گربه ای پرطرفدار برای آراسته کردن چشم های خود استفاده می کنند. اگرچه این مدل خط چشم، یکی از قدیمی ترین و کلاسیک ترین روش های آرایش چشم به حساب می آید، اما همچنان مدلی محبوب و مد روز میباشد. می توان گفت این مدل خط چشم برای هر مناسبتی، چه در روز و چه در شب، مناسب است.

2.خط چشم اسموکی:

انواع مدل خط چشم

این مدل خط چشم ظاهر چشم را بسیار گیراتر می کند.این مدل خط چشم به یک دلیل مشهور است. به این دلیل که به صورت همه می‌آید و در سراسر جهان رواج دارد. وقتی به آرایش مهمانی‌ شب می‌نگرید، آرایش چشم اسموکی گزینه آسانی برای آرایش است.

3.خط چشم گربه ای وارونه:

انواع مدل خط چشم

آیا به دنبال خط چشم نامتعارف هستید؟ برای این کار می توانید خط چشم گربه ای وارونه را امتحان کنید. همه چیز را وارونه کنید و به جای پلک بالا، پلک پایین را با خط چشم گربه ای زینت دهید. البته لازم به ذکر است که این مدل خط چشم به هر چشمی نمی آید و انتخابی ریسکی محسوب می شود. از این مدل خط چشم بیشتر برای گریم های نامتعارف استفاده می کنند. این مدل آرایش نیز بسیار جذاب است و حالت گربه ای زیبایی به چشمان شما می دهد.

4.خط چشم دو بال:

انواع مدل خط چشم

اگر می خواهید ظاهر خط چشم را کمی متفاوت کنید، بال خط چشم را اندکی بیشتر از حد معمول به بیرون بکشید. بعد از آن در بالای خط چشم، یک بال دیگر با همان رنگ یا رنگی دیگر بکشید.

برای مطالعه مقاله “بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه مشهد” کلیک فرمایید.

5.خط چشم نامرئی داخل چشم:

انواع مدل خط چشم

این نوع خط چشم به قدری نازک است که به خط چشم نامرئی معروف شده است. در واقع، شما خط چشمی به بن مژه های خود می کشید و آن ها را برجسته تر و مشکی تر می کنید؛ اما این خط چشم به قدری نازک است که انگار خط چشمی نکشیدید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =