مقالات, خدمات زیبایی

بالیاژ مو چیست؟

بالیاژ مو چیست؟

بالیاژ مو یکی از تکنیک‌های جذاب، محبوب‌ و پرطرفدار در بین بانوان میباشد و می‌توان گفت همیشه مد است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بالیاژ مو بپردازیم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بالیاژ مو چیست؟

در این تکنیک، مو بدون هیچ قانون خاصی به صورت آزادانه رنگ می‌شود. تفاوت آن با هایلایت مو این است که در این روش، مو از ریشه رنگ نمی‌شود و ریشه مو رنگی تیره دارد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این تکنیک طرفداران زیادی داشته باشد، این است که با رشد مو همچنان این رنگ، زیبایی و ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد.

برای مطالعه مقاله “معرفی بهترین سالن تخصصی رنگ و لایت مشهد” کلیک فرمایید.

بالیاژ مو چیست؟

انواع بالیاژ

بالیاژ بیشتر انتخاب کسانی است که می‌خواهند مقداری تنوع به موی طبیعی خود بدهند. در اغلب اوقات این کار روی زمینه موی طبیعی انجام می‌شود.
این افراد چندان تمایلی ندارند که موهایشان خیلی روشن شود. درواقع یکی از تعریف‌های balayage(بالیاژ) که بین مشتری و آرایشگر رواج دارد، به این مفهوم است که سایه روشن‌ لابه‌لای موها فقط چند درجه با موی زمینه فرق داشته باشد و زیاد به سمت بلوند شدن نرود.

بالیاژ نیز مانند دیگر سبک‌ها دارای انواع مختلفی است. به همین خاطر در ادامه انواع بالیاژ مو را برای شما زیباجویان توضیح خواهیم داد.

  1. فولیاژ: در تکنیک فولیاژ، برای رنگ کردن مو از فویل استفاده می‌شود. درواقع علت استفاده از فویل این است که پوشاندن مو با فویل گرمای بیشتری به مو اعمال میکند. در نتیجه این عمل، رنگ روشن‌تری حاصل می‌شود. این روش برای کسانی مناسب است که موهای تیره‌ای دارند و می‌خواهند بالیاژ طبیعی و زیبایی داشته باشند. این روش می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع مدل هایلایت روی موی مشکی باشد.
  2. بالیاژ کامل: فول بالیاژ یا بالیاژ کامل نیز تکنیکی دیگر از بالیاژ مو است. این تکنیک بالیاژی با تراکم بیشتر است. در این نوع بالیاژ، تمام سطح مو رنگ می‌شود. در این تکنیک رنگ ریشه دست نخورده باقی می‌ماند. در واقع خط رنگی در این روش نزدیکتر به ریشه است.
  3. بالیاژ جزئی: بالیاژ جزئی نیز نوعی تکنیک در بالیاژ است که از تراکم بسیار کمی بهره‌مند است. در این روش قسمت‌های خاصی از مو، مثلا انتهای ساقه مو، رنگ می‌شود. این روش مناسب کسانی است که می‌خواهند فقط تغییری جزیی در موهای خود داشته باشند.
  4. بالیاژ معکوس: بالیاژ معکوس مخصوص خانم‌هایی با موی بلوند است. در این روش پایه و ریشه مو روشن است و آرایشگر قسمت‌هایی از ساقه مو را تیره می‌کند.

برای مطالعه مقاله “کدام رنگ مو برای پوست من مناسب است؟” کلیک فرمایید.

آمبره مو چیست؟

آیا بالیاژ برای هر نوع مویی مناسب است؟

بله، بالیاژ برروی هر بافت و رنگ مویی می تواند انجام شود. حتی اگر موهای شما فوق العاده تیره یا مجعد است، می توانید این هایلایت های طبیعی را امتحان کنید. از نظر بلندی موها نیز باید بگوییم که هرچه موها بلندتر باشد، جلوه رنگ بیشتر و زیباتر خواهد بود. زیرا تغییر سایه رنگ مو از تیره به روشن در موهای بلند کاملا خود را نشان می دهند. در صورتی که روی موهای کوتاه این طیف رنگی به خوبی قابل مشاهده نخواهد بود.

بهترین آرایشگاه برای بالیاژ در مشهد

در این قسمت به معرفی بهترین آرایشگاه برای بالیاژ و البته ویژگی های بهترین سالن زیبایی در مشهد یعنی سالن زیبایی مستانه میپردازیم.

  1. بالاترین کیفیت در بالیاژ: اولین اولویت در ارائه خدمات بالیاژ در سالن زیبایی مستانه، ارائه بالاترین کیفیت است. بالیاژ یک روش منحصر به فرد است و تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی دارد به شرطی که توسط بهترین آرایشگر انجام شود. پس اگر به دنبال تغییر خاص هستید، بهترین گزینه برای شما بالیاژ مو توسط سالن زیبایی مستانه میباشد.
  2. ارائه بهترین تعرفه برای بالیاژ: قیمت بالیاژ مو در سالن های زیبایی مختلف بسیار بالا می باشد و این در حالی است که خیلی از این سالن ها به صورت اصولی خدمات بالیاژ ارائه نمی کنند؛ ولی در سالن زیبایی مستانه، تمام خدمات با بهترین قیمت ممکن ارائه می شود. ساده تر بگم، در صورت استفاده از خدمات بالیاژ ما به بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به صورت هم زمان دست پیدا می کنید.
  3. پرسنل با تجربه در بالیاژ: شما عزیزان میتوانید قبل از انجام بالیاژ مو از مشاوره تخصصی ما استفاده کنید. پرسنل ما در لاین رنگ مو، از با تجربه ترین و حرفه ترینها در مشهد هستند.
  4. ارائه خدمات متنوع زیبایی: خدمات زیبایی مو تخصص ماست و شما می توانید از هر نوع خدمات زیبایی مو که نیاز دارید استفاده کنید. بد نیست بدانید که تمام خدمات سالن زیبایی مستانه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت و البته به صورت کامل ارائه می شود و این رمز موفقیت ماست.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =