مقالات, خدمات زیبایی

سامبره مو چیست؟

سامبره مو چیست؟

در هر دوره از زمان، روش یا تکنیک جدیدی برای زیباتر کردن موها به وجود آمده است. سامبره مو نیز یکی از این تکنیک‌ها بوده که سبب جذاب‌تر شدن شما خواهد شد. حالا که کنجکاو شده‌اید بدانید این تکنیک رنگ مو چیست، در ادامه با ما همراه باشید. ما اطلاعات دقیقی را در این مقاله در رابطه با چیستی این تکنیک و روش انجام آن گرد هم آورده‌ایم، بنابراین اگر آماده تغییری زیبا روی موهای خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

سامبره مو چیست؟

می‌توان گفت که سامبره نسخه یا مدل ملایم‌تری از آمبره مو است. در این تکنیک، به رنگ ریشه مو دست زده نمی‌شود، اما رنگ نوک موها چند درجه روشن‌تر از رنگ پایه مو می‌شود. وقتی می‌گوییم چند درجه روشن‌تر، یعنی اختلاف رنگ بین ریشه و نوک مو بسیار کم است و همین اختلاف کم رنگ، در نهایت بسیار چشمگیر و متفاوت است.

یکی از مزیت‌های سامبره این است که ریشه مو رنگ نمی‌شود؛ بنابراین با رشد موها، ظاهرشان همان‌طور که هستند، حفظ می‌شود. به‌علاوه، ازآنجا که به ریشه‌گیری نیازی نیست، نگهداری‌ آن نیز بسیار راحت است.

سامبره مو چیست؟

مزیت سامبره مو چیست؟

بزرگ‌ترین مزیت موی سامبره این است که فرد با ماهی ۱ بار رنگساژ خداحافظی می‌کند و نهایتا سالی ۱ یا ۲ بار در معرض مواد شیمیایی قرار می‌گیرد. بنابراین اگر سلامتی را به زیبایی ترجیح می‌دهید، هر ماه فرصت رسیدگی به موهایتان را ندارید یا هزینه رنگساژهای همیشگی برایتان سنگین است، سامبره را انتخاب کنید. نگران پوست روشن، گندمی یا سبزه هم نباشید؛ این مدل رنگ مو با تمام پوست‌ها فوق‌العاده جذاب و تماشایی می‌شود، به‌خصوص اگر ساقه‌های مو بلند و درخشان باشند.

ماندگاری رنگ سامبره چقدر است؟

این مدل موی سایه‌دار نیازی به نگهداری مداوم ندارد. شیب ملایم بین دو رنگ مرزی باقی نمی‌گذارد و تا ۱ سال زیبایی روز اول را حفظ می‌کند. برای همین بهترین گزینه برای بانوان پرمشغله و کسانی است که خیلی اهل مراجعه به سالن‌های زیبایی نیستند سامبره میباشد.

برای مطالعه مقاله “معرفی بهترین سالن تخصصی رنگ و لایت مشهد” کلیک فرمایید.

خدمات سامبره مو در سالن زیبایی مستانه خسروی

موهایتان را برای یک تغییر خاص به ما بسپارید، شما عزیزان میتوانید در سالن زیبایی مستانه خسروی از با کیفیت ترین و به روزترین خدمات رنگ مو اعم از سامبره، آمبره، بالیاژ بهره مند شوید. جهت رزو وقت برای خدمات سامبره مو در سالن زیبایی مستانه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس : 05137609805
موبایل : 09385380024
پشتیبانی : 09385380024

سامبره مو چیست؟

انواع سامبره مو

  1. سامبره مو کوتاه: سامبره‌ی موها یکی از محبوب‌ترین روش‎های رنگ کردن موهای کوتاه می‌باشد. در این روش شما هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید بر روی موهای کوتاه با هر رنگ پایه‌ای، تکنیک سامبره را پیاده کنید. قابل ذکر است که اگر موهای کوتاهی دارید تقسیم موها و در نظر گرفتن مکان درست سامبره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  2. سامبره لایت: سامبره لایت یکی از روش‌های جذاب رنگ کردن مو و ایجاد تغییرات مثبت و جذاب در چهره‌ی شما می‎‌باشد. اگر آرایشگر شما تعدادی بیبی لایت بر روی موهای کف سر و ریشه‌ی سرتان در بیاورد، تکنیک به سامبره‌ی لایت تبدیل می‎شود. این روش بسیار محبوب و پرطرفدار است زیرا باعث ایجاد تغییرات محسوسی در چهره می‎شود و باعث روشن‌تر دیده شدن صورت شما نیز می‌شود.
  3. سامبره دخترانه: اگر به رنگ کردن موهای خود علاقه دارید و در عین حال دوست ندارید تغییرات بسیار محسوس و زیادی در استایل موهایتان به وجود بیاید ما به شما تکنیک سامبره‌ی دخترانه را پیشنهاد می‌دهیم. که در این تکنیک ریشه‌ی موهای شما رنگ نمی‌شوند و به حالت طبیعی خود باقی می‌مانند و همچنین ساقه ی موهایتان نیز با شیبی فوق‌العاده ملایم، طبیعی و متعادل تغییر رنگ پیدا می‌کنند.

منتظر حضور گرم شما زیباجویان در بهترین سالن زیبایی مشهد هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =