مقالات, خدمات زیبایی

بافت آفرو چیست؟

بافت آفرو چیست؟

موهای صاف و ابریشمی اغلب طرفداران زیادی دارند. به ویژه خانم ها یا آقایانی که موهای وز و فر دارند همیشه به دنبال صاف کردن موهایشان هستند. اما گاهی اوقات هم موهای صاف و بی حالت خسته کننده و تکراری می شوند. در این مواقع می توانید روش های مختلف فر کردن مو، بافت مو یا مدل های دیگر را امتحان کنید. یکی از کارهایی که می توانید برای تغییر اساسی استایل خود انجام دهید بافت افرو است. این مدل بافت که این روزها طرفدارهای بسیاری پیدا کرده است، موهای شما را فر و حجیم میکند. از این رو برای کسانی که موهای کم پشت یا نازکی دارند می تواند ایده جذاب و کاربردی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سالن بافت مو در مشهد

بافت آفرو چیست؟

بافت آفرو یا فر آفرو یکی از مدل موهای فر پر طرفدار است که تغییر چشمگیری در چهره شما ایجاد می‌کند و حالتی عروسکی دارد. بافت آفرو این روزها حسابی ترند شده‌ است و بسیاری از خانم‌های شیک و خوش‌استایل امروزی دنبال این هستند که آن را امتحان کنند.

نکته حائز اهمیت این است که بافت آفرو یکی از مدل فر موهایی است که در عین جذابیت و شیک بودن، حجم موها را هم بیشتر نشان می‌دهد. به عبارتی می‌توان گفت، با بافت آفرو یک تیر و دو نشان می‌شود؛ هم استایلی زیبا و امروزی خواهید داشت هم موهایتان پرپشت‌تر به نظر می‌رسد. جالب نیست؟ برای خانم‌هایی که حجم موی کمی دارند و همیشه دغدغه این را دارند که موهایشان زیباتر و حجیم‌تر به نظر برسد، نصب آفرو راه‌حلی شگفت‌انگیز است.

فر افرو مناسب کسانی است که موهای صاف یا موج دار دارند. حتی اگر موهای کوتاهی دارید نیز می توانید این روش را برای فر کردن موهای خود به کار بگیرید. بافت افرو روی موهای کوتاه و بلند قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: بهترین سالن صافی و احیای مو در مشهد

بافت آفرو چیست؟

آیا بافت افرو باعث ریزش مو میشود؟

بافت افرو اگر بدون مواد شیمیایی، به درستی و صرفا با استفاده از ابزارهای ساده انجام شود هیچ ضرری برای موهای شما ندارد. اما باید دقت کنید که هنگام فر کردن موهایتان آن ها را نکشید، بیش از حد به آن حرارت ندهید و با اکستنشن های سنگین بار اضافی به موهایتان تحمیل نکنید.این کارها ممکن است باعث آسیب و ریزش مو بشود. همچنین پایبند بودن به یک روتین مراقبت از موی صحیح و اصولی برای سالم نگه داشتن موهای فر بسیار مهم است.

مهمترین فاکتور برای جلوگیری از ریزش موهایتان مراجعه به سالن زیبایی معتبر و حرفه ای میباشد. کادر حرفه ای و  مجرب سالن زیبایی مستانه خسروی در خدمت شما زیباجویان عزیز میباشد.

سالن زیبایی مستانه خسروی با مدیریت سرکار خانم مستانه خسروی یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی و آرایشی پوست و مو می باشد که خدمات ارزنده ای به علاقمندان و مشتریان خود عرضه می دارد این مرکز دارای دو بخش از جمله سالن خدمات آرایش و زیبایی و آموزشگاه آرایشگری میباشد که دراین بخش به آموزش انواع مدل های کوتاهی مو، بافت مو و بافت افرو، شینیون مو، میکاپ، رنگ و لایت و دیگر خدمات زیبایی پرداخته است. علاقمندان به یادگیری تخصصی بافت موی افرو و دیگررشته های آرایش و زیبایی می توانند به آکادمی بین المللی مستانه خسروی مراجعه کنند و پس از گذراندن دوره ی آموزشی خود مدرک معتبر از رشته ی مورد نظر را دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب آکادمی بین المللی مستانه خسروی کلیک فرمایید.

بافت آفرو چیست؟

ماندگاری بافت افرو چقدر می باشد ؟

با توجه به نگهداری از نوع بافت و روش انجام فر افرو می توان گفت می توان تا یک ماه این بافت را حفظ کرد البته در گذر زمان قطعا کیفیت پایین خواهد آمد و نیاز به انجام مجدد فر افرو می باشد.

قیمت بافت آفرو چقدر است؟

برای این که بدانیم قیمت بافت آفرو چقدر است، باید بدانیم که هزینه آن به عوامل متعددی بستگی دارد و با توجه به نرخ تورم و سایر عوامل برای اطلاع دقیق از آن، باید آرایشگاه مورد نظرتان که تخصص لازم را دارد پیدا کنید و از آن‌ها بپرسید اما برخی از این عوامل عبارتند از:

  1. هزینه بافت آفرو به میزان تخصص و مهارت آرایشگر بستگی دارد.
  2. هرچه حجم موهایتان بیشتر باشد، مسلما زمان بیشتری از آرایشگر می‌گیرد و تعرفه بالاتر می‌شود.
  3. بلندی و کوتاهی مو هم بر قیمت تاثیر دارد.
  4. اینکه تصمیم دارید چه میزان آفرو نصب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع بافت مو جدید و شیک

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =