خدمات زیبایی, مقالات

بررسی و انتخاب مژه مناسب با فرم چشم ها

بررسی و انتخاب مژه مناسب با فرم چشم ها

همانطور که می دانید فرم چشم شما در سبک آرایشتان بسیار تأثیر گذار است. این در مورد فرم مژه شما هم صدق می کند. امروزه داشتن چهره ای زیبا و بی نقص به یکی از مسائل مهم برای بانوان تبدیل شده است. داشتن مژه هایی بلند و پرپشت به چشمان و چهره ی شما جذابیت بیشتری می دهد؛ اما ممکن است بعضی از افراد به دلیل مسائل ژنتیکی، استفاده بیش از حد از لوازم آرایش غیرمرغوب و… از داشتن مژه هایی پر و بلند محروم شده باشند.

اما جای نگرانی نیست امروزه راه هایی زیادی برای رفع این مشکل به وجود دارد مانند: کاشت دائم مژه، کاشت موقت مژه، اکستنشن مژه و لمینت مژه است. همانطور که انتخاب لباس متناسب با فرم بدنتان به زیبایی ظاهر شما کمک می کند، اگر بدانید فرم چشم شما چیست به راحتی می توانید سبک و مدل مژه را انتخاب کنید تا به زیبایی چهره تان افزوده شود.

بیشتر بخوانید: راهکارهای طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن مژه👁️👁️

نکات مهم در انتخاب مژه

با توجه به وجود نمونه­‌ها وسایزهای مختلف مژه باید هنگام انتخاب مژه و برای کسب یک نتیجه مطلوب و مورد انتظار برخی نکات را مد نظر قرار دهیم که در ادامه به آن ها اشاره می‌نماییم:

  1. توجه به سایز مناسب مژه برای چشم‌ها: یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب مژه مورد توجه قرار گیرد، سایز آن است. لزوما همه نمی‌توانند از مژه‌های بلند برای چشمان خود استفاده نمایند. چرا که ممکن است نه تنها باعث زیباتر شدن چهره نگردد، بلکه تناسب چهره را هم بر هم زند. مثلا افرادی که صورت کوچکی دارند، یا اندازه چشم‌­های آن­ها درشت است انتخاب مژه بلند باعث شلوغ شدن چهره آن­ها شده و چشم­ها را افتاده‌تر نشان می‌­دهد.
  2. در نظر گرفتن اندازه چشم­‌ها: افرادی که دارای چشمان درشت هستند بهتر است مژه­‌هایی را انتخاب نمایند که انتهای آن­ها پر است. این امر باعث کشیده‌­تر نشان داده شدن چشم‌ها می­شود. این در حالی است که افرادی که دارای چشمان ریز و کوچک هستند، به هیچ عنوان مژه‌های حجیم و پر پشت را مورد استفاده قرار ندهند. چرا که اندازه چشمان را از اندازه طبیعی هم کوچک­تر نشان می­دهد.
  3. توجه به فاصله بین چشمان: فاصله بین دو چشم نیز در انتخاب مژه تاثیر گذار است. به طور مثال در صورت زیاد بودن فاصله بین دو چشم می­توان با انتخاب مژه مناسب کاری کرد که این فاصله کم­تر به نظر برسد.
  4. فرم چشم: با توجه به این­که در حال حاضر برای فرم چشم‌های مختلف مژه‌های مناسب آن نیز تولید شده است، بنابراین بهترین کار این است که قبل از گذاشتن مژه از فرم چشم خود اطلاع داشته باشید تا بر اساس آن مژه مناسب را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه مشهد

بررسی و انتخاب مژه مناسب با فرم چشم ها

مژه ی مناسب برای چشمان گرد و درشت

افرادی که چشمان درشت و گردی دارند بهتر است در قسمت انتها و گوشه ی خارجی چشم ازمژه های بلند و در وسط چشم از مژه هایی با تراکم و قوس بیشتر استفاده کنند. این سبک از کاشت مژه، چشم را کشیده تر نشان می دهد و حالت زیبایی به چشمان شما می دهد.

مژه ی مناسب برای چشمان بادامی

اگر شما دارای چشمان بادامی هستید، جزء افراد خوش شانس محسوب می شوید زیرا هر مدل مژه ای برای فرم چشمان شما مناسب است و حالت جذاب و شگفت انگیزی به چهره ی شما می دهد.

مژه ی مناسب برای چشمانی با پلک افتاده

افرادی که چشمانی با پلک افتاده دارند زمانی که چشمان خود را باز می کنند یک لایه از پلک بر روی خط مژه ی آن ها می آید، این دسته از افراد برای آن که حالتی زیبا به چشمان خود بدهند بهتر است از مژه هایی پر و طولانی استفاده کنند، تا به چشمانشان عمق بدهد.

مژه ی مناسب برای چشمان عمیق

اگر شما دارای چشمان عمیقی هستید به این صورت که پشت چشم پایین تر از استخوان ابرویتان قرار دارد بسیار خوش شانس هستید، زیرامی توانید هر مدل کاشت مژه و اکستنشن مژه را انتخاب کنید و چشمان خود را جذاب تر نشان دهید.

بیشتر بخوانید: لیفت مژه چیست؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهارده =