مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک کلاسیک

میکاپ به سبک کلاسیک

میکاپ به سبک کلاسیک در دنیای زیبایی خانم‌ها مدت‌هاست که جای خود را باز کرده است. این سبک با استفاده از آرایش با رژ قرمز و خط چشم دنباله‌دار مشکی شناخته می‌شود. این مدل میکاپ با وجود سادگی‌اش، بسیار شیک و جذاب است و توانسته است همچنان مورد استقبال قرار گیرد. این مدل میکاپ برای خانم‌هایی که به رژ لب قرمز و جیغ علاقه‌مندند، بسیار مناسب است و می‌توان آن را برای میکاپ عروس نیز استفاده کرد. در ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی به بررسی بیشتر در مورد میکاپ به سبک کلاسیک میپردازیم.

میکاپ کلاسیک چیست؟

میکاپ کلاسیک در واقع سبکی از میکاپ است که علاوه‌ بر رفع نواقص چهره و پوشانندگی عیوب، به زیبا و خاص‌تر شدن آن، کمک می‌کند. اگرچه در این مدل از میکاپ از رژ لب قرمز استفاده می‌شود، اما جزو میکاپ‌های سبک و طبیعی به شمار می‌رود. بنابراین نمی‌توان گفت که میکاپ کلاسیک، نوعی آرایش غلیظ و عجیب است.

بیشتر بخوانید: سبک میکاپ نود (nude)

میکاپ کلاسیک

قاعده کلی در سبک کلاسیک به این صورت است که اگر آرایش چشم ها تند و غلیظ باشد، آرایش لب ها باید از رنگ ملایم و لایت برخوردار باشد. برعکس این اصل نیز کاربرد دارد. بدین معنی که اگر در آرایش چشم از رنگ های ملایم و طبیعی استفاده شد، این اجازه را داریم که برای آرایش لب از رنگ های تیره و به اصطلاح جیغ استفاده کنیم. معمولا در سبک کلاسیک از رژلب هایی با رنگ های کلاسیک مانند قرمز و زرشکی استفاده می شود. در ناحیه چشم نیز از خط چشم های مشکی متناسب با سایه های ملایم به کار گرفته می شود. معمولا در این سبک، رژگونه به طور نامحسوس استفاده شده و بیشترین تاکید روی رژلب و آرایش چشم قرار دارد.

ترندها و مدل‌های مختلف آرایش مو و صورت می‌آیند و می‌روند اما آرایش کلاسیک همیشه با ما می‌ماند. اصولی که این سبک از استایل آرایشی برایمان به‌همراه می‌آورد، جذاب است و قدیمی نمی‌شود. چرا؟ مهم‌ترین دلیل شاید همان تعادلی است که پیروی از اصول آرایش کلاسیک در چهره‌مان به‌وجود می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های جالب آرایش کلاسیک در این است که چهره خانم‌ها با آن، شبیه چهره معصومانه عروسک‌ها می‌شود و این از دوست‌ داشتنی‌ترین معیارهای آرایشی است که خیلی از بانوان به دنبال آن هستند.

این مدل آرایش برای خانم هایی که به رژ لب قرمز و جیغ علاقه دارند مناسب است و می توان آن را برای میکاپ عروس هم استفاده کرد. برای شرکت در میهمانی ها و مجالس و حتی شب یلدا هم آرایش شیک و مناسبی است.

در مدل آرایش کلاسیک چون از رژ لب قرمز استفاده کردیم و توجه را به سمت لب ها کشیده ایم، باید آرایش چشم ساده و سبک انجام داد.

آموزش میکاپ در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

همانطور که می‌دانید صنعت مد، برای جلب توجه رضایت افراد، همواره در حال تغییر است. میکاپ نیز حرفه‌ای است که از این قاعده مستثنی نیست. امروزه تقاضای افراد برای ایجاد مدل‌های جدید میکاپ، گریم و به طور کلی متدهای آرایشی افزایش یافته است. یافتن یک آموزشگاه معتبر برای یادگیری مدل‌های مختلف میکاپ از جمله میکاپ کلاسیک، نسبتا دشوار است. چرا که تعداد بسیار زیادی از آن‌ها در نقاط مختلف هر منطقه، فعالیت دارند. شرکت در کلاس‌های آموزش میکاپ در آکادمی بین المللی مستانه خسروی، این تضمین را به افراد می‌دهد که بتوانند پس از اتمام دوره آموزشی خود، به صورت مستقیم وارد بازار کار شوند‌.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 5 =