مقالات, سبک میکاپ

سبک میکاپ نود (nude)

سبک میکاپ نود (nude)

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی، مدل میکاپ نود به یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آرایشی در بین زنان و دختران تبدیل شده است. این سبک، که معمولاً با تأکید بر ظرافت و سادگی شناخته می‌شود، در دل خود تنوع گسترده‌ای دارد. از آرایش نود دخترانه گرفته تا میکاپ نود عروس، هر کدام دارای ویژگی‌ها و تکنیک‌های خاص خود هستند که به زیبایی طبیعی صورت می‌افزاید. در ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی به بررسی بیشتر در مورد سبک میکاپ نود (nude) خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

آرایش نود (Nude) چیست؟

کلمه نود (Nude)به معنی برهنه یا عریان می باشد. علت این که به این سبک از آرایش، نود گفته می شود، طبیعی بودن ظاهر آن است. در واقع این نوع میکاپ با استفاده از رنگ هایی هماهنگ با تناژ رنگی طبیعی پوست انجام می شود. به همین خاطر کاملا ملایم و طبیعی است. لذا ابتدا باید تناژ و رنگ پوست را به درستی تشخیص دهید. این موضوع در واقع نشان دهنده اهمیت انتخاب رنگ صحیح در انجام میکاپ است. اغلب برای انجام میکاپ های نود از رنگ های خنثی یا نزدیک به رنگ پوست از جمله کرمی، قهوه ای روشن، بژ، صورتی ملایم و … استفاده می شود. بعلاوه برای انجام سبک آرایش نود، معمولا از لوازم آرایشی مات و سبک کمک می گیرند.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی میکاپ و گریم

سبک میکاپ نود (nude)

مهم‌ترین ویژگی‌های آرایش نود چیست؟

حالا که با سبک آرایشی نود آشنا شدید، خوب است با مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک آرایشی نیز آشنا شوید تا بتوانید سبک آرایش نود را بهتر روی صورت خود اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی خودآرایی

از جمله ویژگی‌های آرایش نود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.آرایش سبک و ملایم

در گذشته، برای انجام میکاپ صورت، از کرم پودرهای سنگین، رژلب‌های سنگین و پودرهای روشن‌کننده استفاده می‌شد؛ به طوری که پس از میکاپ و گریم صورت، چهره فرد به حالت اول او شباهت زیادی نداشت و بسیار تیره یا بسیار روشن می‌شد! اما در سبک آرایش نود، باید از حداقل وسایل آرایشی استفاده شود. همچنین رنگ لوازم آرایشی باید به رنگ طبیعی پوست فرد نزدیک باشد.

سبک بودن و ظرافت چهره، از جمله ویژگی‌های مهم سبک آرایش نود است. به همین دلیل است که امروزه آرایش نود برای میکاپ صورت عروس نیز انجام می‌شود تا ظاهر عروس خانم را شیک‌ و طبیعی نشان دهد.

2.نمایش خود واقعی فرد

قطعاً افرادی را دیده‌اید که با آرایش‌های سنگین، چهره خودشان را به‌کلی تغییر می‌دهند و تمام بخش‌های صورتشان را به حالت دیگری درمی‌آورند؛ اما در آرایش به سبک نود، شما چهره واقعی خودتان را نمایش می‌دهید و تنها تغییرات جزئی مانند پررنگ‌ کردن گونه‌ها و براق کردن لب‌ها را انجام می‌دهید تا بتوانید چهره واقعی‌تان را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. بعد از آرایش نود، چهره فرد به حالت اولش شباهت زیادی دارد و ظاهر نچرال و زیبایی خواهد داشت.

3.استفاده از رنگ‌های نزدیک به پوست

همان‌طور که در قسمت آرایش نود چیست به شما توضیح دادیم، مهم‌ترین ویژگی سبک آرایشی نود، این است که باید از رنگ‌های نزدیک به پوست خودتان استفاده کنید تا میکاپ شما طبیعی و جذاب باشد.

مثلاً از کرم‌ پودرهایی کرمی با رنگ نزدیک به پوست استفاده کنید و رژلب صورتی ملایم و رنگ‌های نزدیک به صورتی را برای زیبایی لب‌های خود انتخاب کنید. برای بخش‌های دیگر صورت نیز از وسایل آرایش با رنگ طبیعی استفاده کنید تا چهره‌ شما کاملاً طبیعی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: کرم پودر دائم چیست؟

آموزش میکاپ نود در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

میکاپ نود یکی از آرایش‌های ترند در تمامی نقاط جهان محسوب می‌شود که با ایجاد تعادل در چهره، زیبایی، جذابیت و ظرافت خاصی به چهره می‌بخشد. در این مطلب شما عزیزان اطلاعاتی را در مورد میکاپ نود بدست آوردید. آکادمی بین المللی مستانه خسروی با برگزاری کلاس‌های آموزش میکاپ در مشهد به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم را برای اجرای یک میکاپ اصولی، بدست آورید. جهت آگاهی از شرایط برگزاری کلاس‌های آموزشی، هزینه و غیره، با ما در ارتباط باشد.

شماره تماس : 05137609805

موبایل : 09385380024

پشتیبانی : 09385380024

ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

آدرس: مشهد، بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66

برای کسب اطلاع در مورد دوره های آموزشی آرایشگری در آکادمی بین المللی مستانه خسروی کلیک فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =