مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک مدیوم

میکاپ به سبک مدیوم

آرایش مدیوم همانطور که از نامش پیداست یک سبک آرایش بینابینی است. در واقع این آرایش چیزی بین آرایش غلیظ و آرایش لایت است. در این سبک اصلاح نواقص صورت و کانتورینگ متعادل صورت از اهمیت بالایی برخوردار است. با ما در ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی همراه باشید تا به بررسی بیشتر در مورد میکاپ به سبک مدیوم بپردازیم.

سبک آرایش مدیوم برای چه مراسمی مناسب است؟

این آرایش زیادی سنگین و شلوغ نیست و به همین دلیل در مراسم و مناسبت‌های زیادی قابل اجرا است. برخی از این مراسم و مناسبت‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

برای مراسم خواستگاری، نامزدی و عروسی خود می‌توانید از میکاپ مدیوم عروس برای زیبایی بیش‌تر کمک بگیرید.
در محل کار و محیط اداری می‌توانید به سبک مدیوم آرایش کنید تا هم آراسته باشید و هم سادگی ظاهر خود را حفظ کرده باشید.

  1. برای مهمانی‌ها دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی به سبک مدیوم آرایش کنید.
  2. می‌توانید میکاپ مدیوم را به عنوان میکاپ روزانه‌ی خود در نظر بگیرید.
  3. میکاپ مدیوم دخترانه برای حضور در جشن‌ تولد و مراسم مشابه بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: سبک میکاپ نود (nude)

میکاپ به سبک مدیوم

تفاوت میکاپ مدیوم و لایت

به صورت کلی میکاپ به سبک لایت بسیار ساده، سبک‌ و در حد دختران نوجوان است که تنها برای میکاپ صورت خود از یک خط چشم و رژلب استفاده میکنند. در این سبک آرایشی از کم رنگ ترین تناژها استفاده میشود. اما در میکاپ مدیوم کمی متعادل تر برخورد کرده و از رنگ های هلویی، گلبهی، آجری و … استفاده میشود. شدت و غلظت رنگ در رژلب، رژگونه و خط چشم نیز در این سبک میکاپ بیشتر است.

بیشتر بخوانید: آموزش میکاپ لایت صفر تا صد + جدیدترین مدل های آرایش ملایم 2024

برای میکاپ مدیوم به چه وسایلی نیاز داریم؟

برای اجرای این سبک میکاپ به کرم پودر، بیوتی بلندر، براش آرایشی، کانتور، سایه، ریمل و رژ لب نیاز دارید. همچنین برای اینکه میکاپ خود را تمکیل کنید میتوانید از رژ گونه نیز استفاده کنید.

آموزش میکاپ مدیوم در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

تسلط بر اجرای سبک‌های مختلف میکاپ از جمله موارد مهمی است که تنها با حضور در کلاس های آموزش میکاپ، می‌توان به آن دست یافت. همانطور که متوجه شدید، میکاپ، حرفه‌ای تخصصی است که به برطرف کردن عیوب ظاهری چهره افراد و زیباتر شدن آن کمک می‌کند. آنچه که سبک‌های مختلف میکاپ را تشکیل می‌دهد، غلظت مواد آرایشی به کار رفته در اجرای آن است.

میکاپ مدیوم، یکی از انواع سبک‌های آرایشی است که در آکادمی بین المللی مستانه خسروی، مورد استقبال قرار می‌گیرد. سبک مدیوم در کشور ایران محبوبیت نسبتا بالایی دارد و در مقایسه با میکاپ لایت، جلوه‌ای پر رنگ‌تر دارد. استفاده مناسب و متعادل از رژ لب، سایه و رژگونه، در این سبک از میکاپ بسیار حائز اهمیت است. عدم اغراق در اجرای میکاپ مدیوم، مهم‌ترین اصل آن به شمار می‌رود. سایه با رنگ رزگلد، هلویی، قهوه‌ای و…، انتخاب رنگ‌های گرم با وضوح پایین مانند هلویی، گلبهی، قهوه‌ای روشن، اجرای متد کانتورینگ یا سایه های روشن و تیره به منظور رفع عیوب ظاهری چهره و محو شدن آن‌ها، برخی از ویژگی های شاخص میکاپ مدیوم را تشکیل می‌دهند.

در صورتی که به دنبال یک آموزشگاه معتبر برای آموزش میکاپ هستید یا تمایل دارید نوع میکاپ خود را مطابق با سلیقه و فرم چهره انتخاب کنید، آکادمی بین المللی مستانه خسروی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با شرکت در دوره‌های آموزش میکاپ در آکادمی بین المللی مستانه خسروی می‌توانید در تعیین جزئیات میکاپ خود به صورت حرفه‌ای، نقش داشته باشید. تمامی لاین های آموزش میکاپ با توضیح به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت در کلاس‌های آموزش میکاپ با شماره تماس های ذیل با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 05137609805

موبایل : 09385380024

پشتیبانی : 09385380024

ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

آدرس: مشهد، بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66

جهت ثبت نام در دوره های میکاپ و گریم، خودآرایی کلیک فرمایید.

میکاپ به سبک مدیوم

ارائه مدرک معتبر آموزش میکاپ

اهدا مدرک معتبر، یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که برای یادگیری میکاپ در کلاس‌های آموزش میکاپ شرکت می‌کنند. آکادمی بین المللی مستانه خسروی پس از گذراندن دوره‌های آموزش میکاپ توسط فراگیران، مدرک معتبر ارائه می‌دهد. در واقع افراد می‌توانند با استفاده از این مدرک، سالن زیبایی تاسیس کنند یا در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند و به کسب درآمد بپردازند. یادگیری هر حرفه‌ای مستلزم تلاش مداوم و به‌روز نگه داشتن اطلاعات در رابطه با آن است‌. بنابراین شرکت در دوره‌های آموزش میکاپ، برای تمامی افرادی که در سالن‌های زیبایی مشغول به کار هستند، ضروری است.

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم 🌹.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =