مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک شرقی

میکاپ به سبک شرقی

میکاپ به سبک شرقی ، ملایم و خاص است طوری که شاید شما هم دوست داشته باشید یکبار به سبک شرقی آرایش کنید، اکثر شرقی ها پوست سفیدی دارند و هیچوقت سعی نمیکنند با آرایش پوست شان را تیره و برنزه کنند آن ها چشم های بادامی و پف دارشان را طوری آرایش میکنند که فوق العاده زیبا میشوند. آن‌ها از آرایش طبیعی نیز بهره می‌برند و بدون هیچ تلاشی باز هم زیبا هستند. آرایش کره‌ ای یکی از نوآورانه‌ترین سبک‌های آرایش در طول زمان بوده است. سلیقه شخصی در میکاپ های شرقی بیشتر از میکاپ اروپایی و غیره اعمال می‌شود، در ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی به بررسی بیشتر در مورد میکاپ به سبک شرقی پرداخته ایم با ما همراه باشید.

استایل آرایش شرقی

آرایش شرقی معمولا صورت “بی میکاپ” را ترجیح می‌دهد تا صورت جوان‌تر به نظر برسد. از کرم پودر سبک استفاده می‌شود تا صورت ظاهری مرطوب داشته باشد و پوست براق و روشن به نظر برسد. اصطلاح “پوست شیشه‌ای” که این روزها به خصوص مورد توجه شرق آسیا قرار گرفته است.

آرایش ابرو و چشم

در آرایش شرقی،  آراستن ابروها به صورت کادری و پر رنگ ممنوع است. در این سبک آرایش بهتر است از سایه ها و مداد ابروهای ملایم استفاده نمایید و ابروها را هاشور بزنید. شانه زدن و مرتب کردن ابروها نیز از واجبات آرایش شرقی است. در نهایت نیز باید ابروها را با یک ژل و یا صابون ابرو فیکس نمایید. برای آرایش چشم، یک خط چشم نازک دنباله دار و سایه چشم به رنگ های نود، ملایم و خنثی همچون صورتی، مرجانی، کرم و قهوه ای کمرنگ استفاده میشود.

بیشتر بخوانید: انواع سایه چشم از نظر ساختار و فرمول

آرایش مژه

برای آرایش شرقی ریمل شما نیز باید نچرال باشد. برای این منظور بهتر است از ریمل های بلند کننده با فرچه های سیلیکونی استفاده نمایید. داشتن مژه های پرحجم و اغراق آمیز در این سبک آرایش ممنوع است. یکی از راه های آراستن مژه ها در این میکاپ، جایگرین کردن ریمل قهوه ای به جای مشکی است.

میکاپ به سبک شرقی

آرایش گونه

در آرایش شرقی، کانتور کردن جایگاه خاصی ندارد. برای آرایش گونه ها به این سبک تنها از رژگونه استفاده کنید. با توجه به آنکه تمرکز خانم های شرقی در ایجاد گونه های درخشان است، بهتر است بر روی برجستگی گونه ها از رنگ های هلویی، صورتی یا مرجانی استفاده کنید و آن را تا شقیقه ها ادامه دهید. توجه داشته باشید که جایگزین کردن رژ گونه های مایع و کرمی به جای انواع پودری، گونه ها را تازه تر و براق تر و نزدیک تر به سبک خانم های شرق آسیا نشان می دهد. در نهایت در قسمت بالای رژ گونه و تیغه بینی از یک هایلایتر بهره ببرید.

آرایش لب

خانم های شرقی برای آراستن لب های خود از نوعی تکنیک آمبره استفاده می کنند. برای این منظور در قسمت درونی لب از یک رژ لب پر رنگ مانند سرخابی و یا قرمز استفاده می کنند و آن را رفته رفته به سمت بیرون محو می نمایند. این سبک حالتی دخترانه و طبیعی به چهره می بخشد. برای فید کردن رژ لب می توانید از براش یا انگشت استفاده کنید. در این سبک آرایش همچنین استفاده از تینت های لب به جای رژ لب نیز توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: شیدینگ لب👄 چیست؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =