مقالات, آرایش دائم یا نیمه دائم

شیدینگ لب👄 چیست؟

شیدینگ لب👄 چیست؟

امروزه روش های مختلفی برای آرایش و زیباتر کردن لب ها وجود دارد، مانند استفاده از انواع رژلب و خط لب، تزریق ژل، تاتو خط لب و شیدینگ لب. شیدینگ لب یکی از روش های جدید آرایش نیمه دائم صورت است که به کمک آن می‌توانید یک نوع آرایش بسیار ملایم و زیبا و دائمی روی لب های خود داشته باشید. اگر شما هم از آن دسته از خانم هایی هستید که وقت کافی برای آرایش کردن ندارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. با ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی همراه باشید تا به بررسی بیشتر در مورد شیدینگ لب بپردازیم.

شیدینگ لب👄 چیست؟

همانطور که گفته شد، شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اسکالپ سر چیست؟

شیدینگ لب👄 چیست؟

ماندگاری شیدینگ👄

اینکه شیدینگ لب چقدر ماندگاری دارد بستگی به مهارت مستر و رعایت مراقبت های بعد از شیدینگ لب دارد. افرادی که تجربه شيدينگ لب را دارند به خوبی می دانند که رعایت نکات مراقبتی حائز اهمیت است. زیرا رعایت نکات مراقبتی منجر به تثبیت رنگ می شود و همین امر عمر شيدينگ لب را افزایش می دهد. همچنین عمق نفوذ رنگ های شیدینگ لب به زیر پوست لب مهم است.

مراقبت های بعد از شيدینگ لب👄

همانطور که پیش تر ذکر کردیم، رعایت مراقبت های بعد از شیدینگ لب به ماندگاری بیشتر و تثبیت رنگ کمک می کند. این تکنیک برای افزایش ماندگاری، نیاز به رعایت نکات مراقبتی دارد. مهم ترین نکته مراقبتی که در طی دوران نقاهت باید به آن توجه داشته باشید، عدم دستکاری و کندن پوسته های لب می باشد. اجازه دهید روند ترمیم شیدینگ لب طی شود.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع رژلب👄

مزایای شیدینگ لب

از مزیت های شیدینگ لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اصلاح یا تغییر رنگ لب
  2. اصلاح فرم لب
  3. برطرف کردن ایرادها و مشکلات لب
  4. برجسته کردن لب ها با حفظ حالت طبیعی
  5. شاداب شدن و جوان تر نشان دادن چهره

شیدینگ لب👄 چیست؟

انتخاب رنگ مناسب شیدینگ لب با توجه به رنگ پوست

تناژ پوست و رنگ پوست شما تاثیر بسیار زیادی در انتخاب رنگ برای لب ها دارد و در صورتی که رنگ انتخابی هماهنگی کافی با رنگ پوست شما نداشته باشد نتیجه کار خوشایند نخواهد شد.

رنگ پوست به طور کلی به سه دسته روشن ، متوسط و تیره تقسیم می شود که میتواند رنگ شیدینگ را با توجه به آن ها انتخاب کرد.

  1. پوست روشن : به طور کلی رنگ لب مناسب برای پوست های روشن باید در طیف صورتی ، هلویی و قرمز قرار بگیرد. مناسب ترین انتخاب رنگ شیدینگ لب برای افرادی که پوست روشنی دارند عبارت است از : قرمز ، سرخابی و مرجانی.
  2. پوست متوسط : رنگ پوست متوسط و گندمی رو به روشن بهتر است از تناژ، صورتی و هلویی پر رنگ برای رنگ لب استفاده کننده تا چهره شان شاداب تر دیده شود.
  3. پوست تیره : افرادی که پوست تیره دارند میتواند از اغلب رنگ ها برای لب استفاده کنند ولی بهتر است از رنگ های قهوه ای و بنفش استفاده نکنند و بیشتر از طیف رنگ صورتی و نارنجی پررنگ استفاده نمایند. (البته افرادی که دارای پوست سبزه تره می باشند بهتر است رنگ هایی با تناژ جگری، قرمز، آجری، قهوه ای، بنفش و کاراملی انتخاب کنند.)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =