مقالات, سبک میکاپ

آشنایی با آرایش چشم کات کریس

آشنایی با آرایش چشم کات کریس

میکاپ کات کریس از محبوب‌ترین سبک‌های میکاپ صورت از دهه 60 است که اکثرا روی صورت بازیگران هالیوودی نیز انجام می‌شود. تمرکز میکاپ کات کریس روی آرایش چشم است. در این سبک از میکاپ از سایه چشم تیره به همراه یک خط بالای خط واقعی پلک استفاده می‌شود. اجرای این سبک از میکاپ نیازمند تخصص و تجربه بالای میکاپ آرتیست است.

هدف این تکنیک این است که جلوه حدقه چشمان شما را بیشتر کند و باعث شود که چشمانتان از آن چیزی که است بزرگ تر نشان داده شود. ترفند اصلی این تکنیک که باعث می شود چشم ها بزرگتر به نظر بیایند. این تکنیک بین میکاپ آرتیست ها بسیار محبوب است. این تکنیک آرایشی برای هر نوع حالت چشمی مناسب است چه چشمان شما گرد باشد چه پلک های افتاده داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین میکاپ آرتیست مشهد

انواع سایه کات کریس

کات کریس چشم انواع مختلفی دارد که با استفاده از سایه، خط چشم مشکی یا رنگی انجام می شود و ۶ ترند محبوب آن به شرح زیر است:

  1. کات کریس معمولی: در این نوع کات کریس، یک خط به صورت کامل کریس و پلک را از هم جدا می کند و کنتراست رنگ های مختلف سایه کاملا واضح است.
  2. کات کریس دوبل: کات کریس دوبل از سه قسمت تشکیل شده است؛ سایه روی پلک، خط کریس چشم و سایه استخوان ابرو. سایه پلک و سایه استخوان ابرو به یکدیگر نمی رسند و خط کریس میان آن ها فاصله می اندازد. از آنجایی که کات کریس دوبل از سایر انواع کات کریس ها دشوار تر و پیچیده تر است، نیاز به مهارت و تمرین دارد.
  3. کات کریس نصفه: در این نوع آرایش کات کریس، خط آن به صورت واضح قابل مشاهده نیست و در گوشه خارجی چشم کاملا بلند می شود. در کات کریس نصفه، خط کریس تنها در گوشه داخلی چشم کمی دیده می شود.
  4. کات کریس براق: برای این نوع آرایش از سایه اکلیلی یا شاین بر روی پلک استفاده می شود. در نوع دیگری از کات کریس براق می توان از سایه ای تیره برای زیر ابرو و سایه ای روشن تر برای روی پلک استفاده کرد و در ادامه خط کریس را با اکلیل، مروارید یا نگین مشخص کرد.
  5. کات کریس گرد: خط کریس در این ترند کاملا گرد کشیده می شود و قوس آن مشخص است؛ به همین دلیل، کشیدن این نوع کات کریس به کمک قاشق به آسانی امکان پذیر است.
  6. کات کریس دنباله دار: دنباله این آرایش کات کریس را می توان تا شقیقه ادامه داد که ممکن است کمی دشوار باشد. در بازار وسایلی وجود دارد که شکل دنباله را مشخص می کند و با گذاشتن آن روی پلک می توان دنباله ای بی نقص کشید.

توجه داشته باشید که صرف نظر از فرم چشم های خود، می توانید از هر ترند آرایشی کریس چشم که می خواهید استفاده کنید. به عبارت دیگر تکنیک های گفته شده تنها پیشنهاداتی هستند که با استفاده از آن ها می توانید ویژگی های خاص چشم های خود را برجسته سازید.

بیشتر بخوانید: انواع خط چشم 👁️👁️

آکادمی بین المللی مستانه خسروی

آکادمی بین المللی مستانه خسروی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز آموزشگاهی در حوزه آرایش و زیبایی در مشهد میباشد. این آکادمی به صورت تخصصی در زمینه آرایش عروس، آرایش تخصصی، آموزش میکاپ کلاسیک و … فعالیت می‌کند.

آکادمی بین المللی مستانه خسروی با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی و با اساتید برجسته این حوزه، دانشجویان را به درستی و به صورت حرفه‌ای به هنر آرایش و زیبایی آموزش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آموزشی آکادمی بین المللی مستانه خسروی کلیک فرمایید.

آکادمی بین المللی مستانه خسروی برای دانشجویان خود امکانات کاملی را فراهم می‌کند. این آکادمی دارای کلاس‌های تئوری و عملی و امکان استفاده از تجهیزات پیشرفته و محصولات با کیفیت بالا است. همچنین مدرسین این آموزشگاه افرادی با تجربه و از برترین آرایشگران و متخصصان این حوزه هستند.

اگر به دنبال یادگیری آرایشگری حرفه‌ای و به روز هستید، وقت تلف نکن همین حالا با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باش.

راه های ارتباطی ما با شما عزیزان

شماره تماس : 05137609805

موبایل : 09385380024

پشتیبانی : 09385380024

ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

آدرس: مشهد، بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم🌹

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =