مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک هالیودی

میکاپ به سبک هالیودی

چند سالی می‌شود که میکاپ به سبک هالیودی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این میکاپ یک سبک آرایش صورت ملایم و سبک می باشد و همچنین از رنگ های شاد و زنده تا جایی که طبیعی بودن چهره را کاور نکند استفاده می شود.

میکاپ به سبک هالیودی

میکاپ هالیوودی یک سبک از آرایش است که اکثر سلبریتی ها و ستاره های سینما برای حضور در مراسم های مختلف از آن استفاده می کنند. در این سبک آرایش هدف حفظ تعادل چهره است. در آرایش هالیوودی با در نظر گرفتن ظاهر چهره افراد و رنگ پوستشان از لوازم آرایشی استفاده می شود.

خصوصیات اصلی میکاپ هالیوودی:

  1. تاکید بر جلوه طبیعی چهره
  2. استفاده از رنگ های طبیعی نزدیک به تناژ پوست
  3. ایجاد بافت شفاف و طبیعی روی پوست
  4. ظریف و شیک جلوه دادن چهره

بیشتر بخوانید: میکاپ به سبک شرقی

آموزش میکاپ هالیوودی در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

تسلط بر اجرای سبک‌های مختلف میکاپ از جمله موارد مهمی است که تنها با حضور در کلاس های آموزش میکاپ، می‌توان به آن دست یافت. همانطور که متوجه شدید، میکاپ، حرفه‌ای تخصصی است که به برطرف کردن عیوب ظاهری چهره افراد و زیباتر شدن آن کمک می‌کند. آنچه که سبک‌های مختلف میکاپ را تشکیل می‌دهد، غلظت مواد آرایشی به کار رفته در اجرای آن است.

میکاپ هالیوودی، یکی از انواع سبک‌های آرایشی است که در آکادمی بین المللی مستانه خسروی، مورد استقبال قرار می‌گیرد. در صورتی که به دنبال یک آموزشگاه معتبر برای آموزش میکاپ هستید یا تمایل دارید نوع میکاپ خود را مطابق با سلیقه و فرم چهره انتخاب کنید، آکادمی بین المللی مستانه خسروی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با شرکت در دوره‌های آموزش میکاپ در آکادمی بین المللی مستانه خسروی می‌توانید در تعیین جزئیات میکاپ خود به صورت حرفه‌ای، نقش داشته باشید. تمامی لاین های آموزش میکاپ با توضیح به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت در کلاس‌های آموزش میکاپ با شماره تماس های ذیل با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 05137609805

موبایل : 09385380024

پشتیبانی : 09385380024

ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

آدرس: مشهد، بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66

جهت ثبت نام در دوره های میکاپ و گریم، خودآرایی کلیک فرمایید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =