مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک مصری

میکاپ به سبک مصری

میکاپ مصری یکی از مدل های فانتزی در دنیای آرایش صورت است که با استفاده از رنگ هایی مانند مسی آتشین و طلایی می توان جلوه ای خاص به چهره داد و با ایجاد تغییرات اندکی آن را تبدیل به میکاپی شیک جهت حضور در مراسم نمود. این آرایش به چهره حالتی تیز و پر زاویه داده و بیشترین تمرکز در ناحیه چشم ها قرار گرفته است.

میکاپ به سبک مصری

این سبک از میکاپ نیز روی آرایش چشم متمرکز است. در میکاپ مصری خط چشم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند که در بالا و پایین انتهای چشم به صورت موازی کشیده می‌شود. استفاده از سایه با رنگ‌های مشکی و مسی و طلایی بسیار مناسب می‌باشد. در میکاپ مصری انتخاب رنگ رژ و رژگونه با توجه به رنگ چشم‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: رژگونه چیست؟

میکاپ به سبک مصری

نکات مهم در میکاپ به سبک مصری

  1. زیرسازی در میکاپ مصری: یکی از نکات مهم در میکاپ به سبک مصری ایجاد تناسب و یکدستی در پوست صورت و گردن است. توجه داشته باشید که هرگونه اختلاف رنگ در پوست این دو ناحیه باعث اثری نامطلوب در ظاهر زیبای آن خواهد شد.
  2. آرایش چشم های مصری: مهمترین بخش در میکاپ به سبک مصری، آرایش چشم می باشد. در این مدل از آرایش به وسیله خط چشم های موازی و بی حالت در بالا و پایین چشم ها باید نگاه شخص را متمرکز و نافذ نمایید.
  3. آرایش گونه ها و فک: ایجاد زاویه تیز در گونه ها و فک از ارکان اصلی چنین آرایشی است.
  4. انتخاب رژ لب مناسب: رژلب مناسب برای میکاپ مصری رنگ مسی روشن یا تیره است.
  5. آرایش موها در میکاپ مصری: بهترین آرایش موها در میکاپ مصری، چتری صاف با براشینگ صاف به سمت داخل صورت است. برای آرایش بقیه موها نیز می توان به براشینگ صاف اکتفا کرده و از ایجاد هرگونه مدل فانتزی در موها پرهیز کنید. در انتها می توان از تل ها و یا هد بندهای طلایی یا نقره ای برای آرایش موها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: میکاپ به سبک هالیوودی

دوره آموزش گریم و میکاپ در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

در دوره آموزش گریم و میکاپ آکادمی بین المللی مستانه خسروی بهترین و کامل ترین روش های گریم و میکاپ تخصصی برای یک آرایش صورت حرفه ای زیر نظر مدرسین مجرب بین المللی (یکی از بهترین مدرس میکاپ مشهد سرکار خانم مستانه خسروی) آموزش داده می شود. به عبارتی این دوره یک کلاس آموزش صفر تا صد میکاپ است.

افرادی که دوره آموزش گریم و میکاپ تخصصی یا دوره میکاپ آرتیست را می بینند، یک میکاپ کار حرفه ای می شوند که می توانند هر نوع گریم و میکاپ رامطابق با سلیقه مشتری انجام دهند.

لازم به ذکر است که تمامی وسایل و مواد حین اموزش گریم و میکاپ رایگان است.

برای ثبت نام در دوره آموزش گریم و میکاپ کلیک فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =