مقالات, سبک میکاپ

میکاپ به سبک عربی

میکاپ به سبک عربی

آرایش عربی سابقه طولانی و جذابی دارد که به قرن‌ها قبل باز می‌گردد. در واقع آرایش عربی ریشه عمیقی در سنت‌های فرهنگی و هنری جهان عرب دارد که کشورهای مختلف خاورمیانه و شمال آفریقا را دربر می‌گیرد.

میکاپ به سبک عربی

میکاپ عربی که با نام  میکاپ خلیجی نیز شناخته می‌شود، سبک منحصربفردی از آرایش است که شهرت جهانی نیز دارد. با وجود ظهور سبک‌های آرایشی جدید، میکاپ عربی همچنان توانسته محبوبیت خود را در بین افراد به خوبی حفظ کند. اگر دقت کرده باشید، نوع پوشش زنان عرب به گونه‌ای است که صورت خود را با روبنده می پوشانند و تنها چشمانشان مشخص است. به طور کلی می‌توان گفت که میکاپ عربی بر روی دو اصل چشمگیر بودن و پر رنگ بودن متمرکز است.

تفاوت میکاپ عربی و آرایش خلیجی

آرایش عربی شباهت زیادی به آرایش خلیجی دارد. حتی تن رنگ پوست و آرایش لب‌ها در آرایش عربی شبیه میکاپ خلیجی است. تنها تفاوت این دو نوع سبک در تن رنگ‌های سایه است. در آرایش خلیجی از رنگ‌های روشن و براق و گاهی اکلیلی مثل طلایی، آبی، سبز و سایر رنگ‌ها استفاده می‌شود. اما در میکاپ عربی از تن رنگ‌های تیره و مات مثل خاکستری، قهوه‌ای، مشکی و سبز برای آرایش چشم‌ها استفاده میشود.

ویژگی‌های کلیدی میکاپ به سبک عربی

آرایش عربی به دلیل ویژگی‌های متمایز و پرزرق و برق خود که بر چشم‌ها تأکید می‌کند و ظاهری جسورانه و دراماتیک ایجاد می‌کند، شناخته شده است. در ادامه برخی از ویژگی‌های اصیل آرایش عربی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. چشم‌های برجسته: یکی از بارزترین ویژگی‌های آرایش عربی، تاکید بر چشم‌ها است. هدف این میکاپ، ایجاد یک نگاه مسحورکننده و جذاب است. سایه چشم‌های تیره و دودی، همراه با خط چشم ماهرانه و مژه مصنوعی، معمولا برای تقویت فرم و جذابیت چشم‌ها استفاده می‌شود.
  2. ابروهای مشخص: ابروهای مرتب و دقیق نقش مهمی در آرایش عربی دارند. ابروها اغلب با یک قوس برجسته، با دقت مشخص شده و برای تکمیل آرایش چشم کاملا پر می‌شوند. نتیجه این میکاپ یک قاب چشمگیر است که به ظاهر کلی صورت عمق و شدت می‌بخشد.
  3. چهره درخشان: آرایش عربی اهمیت زیادی برای دستیابی به پوستی بی‌عیب و نقص دارد. یک چهره درخشان و یکنواخت پایه و اساس کل آرایش عربی را تشکیل می‌دهد.
  4. لب‌های پررنگ: آرایش عربی از رنگ‌های تند و پرجنب و جوش برای لب‌ها استفاده می‌کند و اغلب رنگ‌های قرمز پررنگ و یا صورتی تند را انتخاب می‌کند.
  5. مژه های بلند و پر: از دیگر مشخصه‌های میکاپ عربی، می‌توان به مژه‌های بلند و پر اشاره کرد. این نوع از مژه‌ها عموما از موهای طبیعی تولید می‌شوند. مژه‌های پر و بلند با شادابی بخشیدن به چهره، زیبایی میکاپ عربی را دو چندان می‌کنند. در واقع این مژه‌ها هستند که جذابیت چشم‌ها را افزایش می‌دهند. به همین دلیل بهتر است که کاشت مژه‌های خود را در یک مرکز حرفه‌ای انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین سالن زیبایی اکستنشن مژه مشهد

آموزش میکاپ به سبک عربی در آکادمی بین المللی مستانه خسروی

یکی از لاین های بسیار پردرآمدی که امروزه زیباجویان بسیاری حاضر به صرف هزینه برای آن هستند، آموزش میکاپ یا در واقع همان آرایش صورت می باشد. یکی از مشاغل بسیار پردرآمد برای بانوان در ایران، به طور قطع میکاپ و آرایش صورت است. شما به راحتی می توانید با صرف هزینه ای ناچیز به منظور آموزش میکاپ عربی تا سالیان متمادی از درآمد چندین میلیونی خود از طریق این حوزه اطمینان حاصل نمایید.

آکادمی بین المللی مستانه خسروی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز آموزشگاهی در حوزه آرایش و زیبایی در مشهد میباشد. این آکادمی به صورت تخصصی در زمینه آرایش عروس، آرایش تخصصی، آموزش میکاپ کلاسیک و … فعالیت می‌کند.

آکادمی بین المللی مستانه خسروی با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی و با اساتید برجسته این حوزه، دانشجویان را به درستی و به صورت حرفه‌ای به هنر آرایش و زیبایی آموزش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آموزشی آکادمی بین المللی مستانه خسروی کلیک فرمایید.

آکادمی بین المللی مستانه خسروی برای دانشجویان خود امکانات کاملی را فراهم می‌کند. این آکادمی دارای کلاس‌های تئوری و عملی و امکان استفاده از تجهیزات پیشرفته و محصولات با کیفیت بالا است. همچنین مدرسین این آموزشگاه افرادی با تجربه و از برترین آرایشگران و متخصصان این حوزه هستند.

اگر به دنبال یادگیری آرایشگری حرفه‌ای و به روز هستید، وقت تلف نکن همین حالا با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باش.

راه های ارتباطی ما با شما عزیزان
شماره تماس : 05137609805

موبایل : 09385380024

پشتیبانی : 09385380024

ایمیل : mastanekhosravi@yahoo.com

آدرس: مشهد، بزرگمهر جنوبی 13، انتهای یاسمن 11 پلاک 66

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم🌹

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 14 =