مقالات, شناخت انواع لوازم آرایشی

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو در واقع محصولی مشابه با ریمل ابروست با این تفاوت که بافت سبک تری هم دارد. برخی از انواع ژل های ابرو به تقویت ابرو کمک می کنند. این در حالی است که استفاده بیش از حد از ریمل ابرو در دراز مدت می تواند باعث ریزش ابروهای مصرف کننده شود.

یکی دیگر از خواص ژل ابرو این است که با آن می توانید بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه ها، مدل ابروی خود را تغییر دهید.

با ژل ابرو می توانید، با ساده ترین روش ممکن ابروهای خود را به حالت دلخواه تان در آورید. این وسیله به افرادی که ابروهای فر دارند، کمک می کند تا فرم اصلی ابرو در طول روز حفظ شده و تا زمان شست و شوی صورت، ثابت باقی بماند.

بهتر است بدانید که ژل ابرو برای افرادی که تار ابروهای آن ها ضخیم و بلند است نیز مناسب بوده و استفاده از آن باعث می شود که ابروها درجایگاه مناسب خود فیکس شده و مرتب باقی بمانند.

لازم به ذکر است که در سال های اخیر انواعی از ژل های ابرو تولید شده اند که دارای رنگدانه بوده و می توانند همزمان برای مرتب کردن و پرتر نشان دادن ابروها به کار روند. به همین دلیل افرادی که ابروهایی نازک دارند هم می توانند از این محصولات استفاده کنند.

در ادامه این مطلب از سالن زیبایی مستانه خسروی به بررسی بیشتر در مورد این محصول آرایشی پرطرفدار خواهیم پرداخت.

ژل ابرو چیست؟

انواع ژل ابرو

به طور کلی ژل ابرو در سه نوع مختلف وجود دارد:

۱- ژل ابروی شفاف و بی‌رنگ

اگر حجم ابروهایتان متوسط ​​تا پر است، ژل ابروی شفاف و بی‌رنگ انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. با این محصول آرایشی دیگر به لوازم آرایش‌ ابرو (مانند مداد و سایه ابرو) نیازی نخواهید داشت. همچنین کسانی که زیاد اهل آرایش‌های صورت نیستند و چهره طبیعی خود را می‌پسندند، استفاده از ژل ابروی شفاف یک گزینه عالی است.

۲- ژل ابروی رنگی

این نوع ژل‌ها برای کسانی که ابروهای کم پشتی دارند و به دنبال آرایش‌های کامل صورت هستند، یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. ژل ابروی رنگی علاوه بر اینکه ابروها را در جای خود نگه می‌دارد و فرم دلخواه را به ابروهای شما می‌دهد، ظاهری رنگ‌آلود نیز در ابرو ایجاد می‌کنند.

۳- ژل ابروی تقویت کننده

ژل‌ ابروهایی که به عنوان سرم تقویت کننده ابرو عرضه می‌شوند، حاوی ویتامین‌ها و مواد تشکیل‌دهنده‌ای هستند که فولیکول‌های موی ابرو را تحریک می‌کنند و باعث رشد و تقویت ابروها می‌شوند.

بیشتر بخوانید: لیفت مژه چیست؟

ویژگی های ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو یکی از راهکارهای مؤثر و کاربردی است که ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارد. ویژگی‌های برجسته این محصول عبارت‌اند از:

  1. لیفت ابرو
  2. مرتب‌کردن تارهای ابرو برای مدت طولانی
  3. پرپشت کردن ابرو
  4. نیاز نداشتن به لیفت دائم
  5. تغییر و بهبود مدل ابرو به‌صورت دلخواه
  6. رنگ کردن ابرو بدون نیاز به مداد ابرو یا سایه ابرو
  7. زیباسازی چهره
  8. تقویت تارهای ابروها و جلوگیری از آسیب و ریزش آنها

بیشتر بخوانید: بهترین سالن زیبایی میکروبلیدینگ در مشهد

ژل ابرو چیست؟

لیفت ابرو با ژل ابرو چقدر ماندگاری داره؟

لیفت ابرو با ژل ابرو ماندگاری دائمی ندارد و با هربار شستشو، حالتش از بین می رود. ماندگاری لیفت ابرو با ژل های موجود در بازار معمولا چند ساعت است و بعد از آن، ابرو ها به حالت اولیه باز می گردند. اگر به دنبال روش های دائمی هستید، لیفت ابرو در آرایشگاه مناسب شما است که چند ماه ماندگاری دارند.

لیفت ابرو و آموزش لیفت ابرو با مواد از خدمات ما در سالن زیبایی مستانه خسروی است. لیفت ابرو در آرایشگاه روشی برای داشتن ابروهایی خوش حالت، پرپشت، زیبا و بدون نیاز به تکنیک های تهاجمی است.

لیفت ابرو مناسب افرادی است که میخواهند با بالا بردن ابروها به صورت نچرال، ابروهایی هالیوودی داشته باشند. شما عزیزان میتوانید در سالن زیبایی مستانه خسروی با بهترین هزینه لیفت ابرو، این متد بروز را با ماندگاری و کیفیت بالا تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سالن لیفت مژه در مشهد

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =